Půjčovny přívěsných vozíků • Česká republika a okolí3. strana

Jaromír Havlíček

Půjčení nákladního přívěsu za osobní automobil na přepravu materiálu do 400 kg. Pro půjčení vozíku je potřeba 1 doklad totožnosti (občanský průkaz nebo pas). Možnost půjčení i plachty.

Daslog s.r.o.

Spedice, osobní doprava, nákladní doprava, skladování a dlouhodobý pronájem vozidel. Adrenalinové jízdy vojenskými vozidly Tatra 815 VVN.

Jiří Procházka

Zajišťujeme půjčování přívěsů.

KP SERVIS CENTRUM - SERVISNÍ, ČISTICÍ A MYCÍ CENTRUM

Nabízíme mytí a čištění auta - textilní kartáče neškrábou lak, předmytí, horká pěna, ruční mytí a čištění vozidel i motorů, leštění a renovace laků. Provádíme servis vozidel, klimatizace, čištění interiérů vozidel i nákladních a autobusů - Sonax. Půjčovna …

Ladislav Plamínek

Pronájem, prodej a servis značkových přívěsů Vapp a Vezeko zahrnuje valníkové přívěsy, přepravníky jednoho automobilu, dvou automobilů, motocyklů či koní, kryté přepravníky, sklápěcí valníky, plata a plošiny. Hmotnostní rozmezí 400 - 3500 kilogramů.

LIPATECH, s.r.o.

Zajištění prodeje stavební techniky a provozování půjčovny nářadí a stavebních strojů. Nabídka minibagrů, nakladačů, manipulátorů a válců. Dále nabízíme zahradní techniku, nájezdy a přívěsné vozíky. Provozujeme také kontejnerovou autodopravu.

Autoservis Aleš Facek

Komplexní služby autoservisu zahrnují nástřiky podvozků, montáže tažného zařízení, výměny autoskel, přípravu na STK, výměny olejů a další. Půjčovna přívěsných vozíků.

Odtahnito.cz

Půjčovna odtahového speciálu do 3,5t na řidičský průkaz skupiny B. Levný způsob pro přepravu a dovoz automobilů v rámci ČR a EU. Součástí vozu je elektrický naviják, kurty, allrisk pojištění s asistencí, dálniční známka po ČR.

KRUBR GROUP s.r.o.

Přepravujeme všechny typy vozidel, stavební a zahradní techniku a další podobné náklady až do hmotnosti 3000 kg. Společně s Vaším vozem přepravíme až 6 osob. Jsme schopni přepravit i netradiční dopravní prostředky – lodě, veterány, zábavní techniku, …

Article Group, s.r.o.

Půjčovna vozidel krátkodobého i dlouhodobého rázu společně s celou řadu doplňků včetně navigace, střešních nosičů, autosedaček atp. Zahrnuje i motorky a motocykly. Bez omezení doby zapůjčení vozidla. Vyřízení veškeré administrativy v případě havárie vlastního …

Jiří Pátek

Půjčovna přívěsů za osobní a dodávkové automobily.

Bydliky.cz

Nabízíme k pronájmu obytné přívěsy pro Vaši dovolenou. Karavany jsou vybaveny koupelnou se sprchou, teplou i studenou vodou, WC, kuchyní s lednicí a mrazákem. Nabízíme možnost pronájmu kempinkového příslušenství.

Půjčovna přívěsných vozíků a přívěsů Vítek

Půjčuji přívěsné vozíky na převoz stavebního materiálu, strojů, sekaček, čtyřkolek, osobních automobilů a motocyklů. Vozíky za čtyřkolky a přívěsné vozíky s plachtou.

M car – Karel Šimůnek

Prodej náhradních autodílů a autodoplňků na osobní vozy. Provoz autoservisu a pneuservisu. Půjčování přívěsných vozíků a střešních boxů. Pojištění vozidel.

ŘEPA SERVIS

Autoservis nabízí komplexní opravy motorových vozidel, klempířské a lakýrnické práce, přípravu a zajištění STK, prodej náhradních dílů včetně pneumatik, prodej, montáž a přihlášení tažných zařízení Sport Yacht, Brink a Bosal na všechny typy osobních a …

František Přibil

Krátkodobý a dlouhodobý pronájem osobních vozidel a dodávek, přívěsných vozíků, dětských autosedaček a střešních boxů. Vozidla s dálniční známkou CZ.

Autopůjčovna Mělník

Nabízíme k zapůjčení osobní vozy i kombi s tažným zařízením, ceny od 380 Kč/den. Přívěsné vozíky od nosnosti 500 kg do 2 000 kg a autopřepravníky. Dodávkové vozy 3-6 míst, se závěsným zařízením, od 600 Kč/den. Při zapůjčení osobního vozu a vleku nebo dodávky …

David Smolicha

Půjčování a prodej vozíků, přívěsů za osobní automobily.

Paweł Andrzej Grasela

Jsme začínající půjčovna vozíků a autopřepravníků. Zabýváme se půjčováním vozíků jak krátkodobě, tak dlouhodobě. Jsme nastavení na růst a expanzi. V blízké budoucnosti chceme náš sortiment doplnit o další přívěsy, ale také o autodoplňky např. nosiče kol, …

Květoslav Jašíček - VYPOS

Nabízíme sortiment přívěsů různých rozměrů a tonáží sloužících k přepravě zboží pro dům a zahradu, ale také pro profesionální využití přepravy nákladů. Všechny nákladní přívěsy jsou schváleny Ministerstvem Dopravy České republiky a jsou schopny splnit i ty …

Trip ahead

Jsme standardní půjčovna s vlastními obytnými vozy a karavany, které máme plně vybaveny a pečlivě se o ně staráme. Vstřícnost a individuální přístup k zákazníkovi jsou pro nás samozřejmostí, stejně tak jako osobní prohlídka vozu či karavanu předem a detailní …

Karavany Bárta

Provádíme prodej použitých karavanů a jejich dovoz na objednávku. Nabízíme leasing použitých obytných přívěsů, výkup karavanů na protiúčet a příslušenství ke karavanům. Všechny karavany jsou po technické kontrole. Nabízíme možnost provést evidenční kontroly a …

Ing. Jiří Šach

Půjčovna přívěsných vozíků a štěpkovače. K dispozici malý vlek, velký vlek, brzděný, na lodě, na auto, s plachtou a sklápěč.

Ascar caravan

Půjčujeme karavany a obytná auta. Dále nabízíme pronájem pevně umístěných karavanů na ostrově Murter v Chorvatsku. Prodej použitých karavanů, dovoz z EU. Caravan servis včetně generálních oprav, poradenské služby. Pronájem karavanů pro film.

Václav Králík

Provozujeme půjčovnu a servis přívěsných vozíků. Prodáváme vozíky značek Maro, Vezeko či Agados.

JOHNNY SERVIS s.r.o.

JOHNNY SERVIS - PÁRTY VYBAVENÍ, STANY, MOBILNÍ KANCELÁŘE, WC, OPLOCENÍ, KONTEJNERY... JOHNNY SERVIS je rodinnou firmou, která na trhu střední a východní Evropy funguje již více než 13 let. Na trhu střední a východní Evropy jsme jedničky v pronájmu vybavení a …

Jiří Sulán

Půjčovna automobilů, přívěsů, karavanů a motorek. Autoservis a pneuservis.

AutoDoprava Aleš Růžička

Nákladní i osobní autodoprava a přeprava nákladů, odtahová služba, půjčovna přívěsů, dovoz automobilů ze zahraničí. Poskytujeme poradenství týkající se transportních služeb.

Jan Rohlena

Krátkodobé nebo dlouhodobé pronájmy přívěsných vozíků/vleků. K dispozici jsou přívěsy za osobní vozy, všechny s maximální nosností 750 kg, tzn. nepotřebujete speciální řidičské oprávnění, přívěsy otevřené či kryté plachtou, vlek na motocykly, přívěs sklopný i …

Půjčovna přívěsů Kladno

Zabýváme se půjčováním přívěsů a příslušenství potřebného k bezpečnému naložení, přepravě a vyložení sypkých i tuhých materiálů, aut i lodí. Naší doplňkovou službou je samotný odvoz materiálů, nebo vyprošťování a odtah automobilů ze špatně dostupných míst.

Marek Hýža, DiS.

Autopůjčovna nabízí půjčování vozů Daewoo Matiz. Dále půjčujeme přívěsný vozík Agados Handy.

František Civiš

Půjčovna přívěsů, osobní přívěsy do 750 kg, autopřepravníky, podvalníky.

Renáta Regecová

Provozuji půjčovnu nebrzděných vozíků.

Pneucentrum Příluky

Pneuservis pro osobní, SUV, OFF ROAD a užitkové vozy do 3,5 t, prodej nových i použitých pneumatik a disků na osobní vozy všech továrních značek, drobné mechanické opravy osobních vozidel, autodoprava dodávkovými vozy zn. Fiat Ducato a Peugeot …

Alexandr Vojtěcký

Nabízíme pronájem přívěsných vozíků, podvalníků o maximální nosnosti 2 tuny a čtyřkolek.

Miroslav Šimán

Půjčujeme a prodáváme přívěsy a autopřepravníky. Zahrnuje brzděné a nebrzděné přívěsy s plachtou i bez a kompletní servis.

AZ Sever s.r.o.

Montáže suchých staveb, sádrokartonové konstrukce – podhledy, příčky, předstěny, půdní vestavby, kazetové podhledy, podlahy – plovoucí podlahy, lina PVC, marmoleum, koberce, malířské a lakýrnické práce, autodoprava, doprava materiálu na stavbu, …

Jan Kříž

Půjčovna nabízí přívěsné vozíky. Opravy a servis přívěsných vozíků.

Jan Hadrava Půjčovna přívěsných vozíků

Půjčovna přívěsných vozíků. Nabízíme pronájem nebrzděných vozíků do celkové hmotnosti 750 kg a maximální rychlosti 130 km/h a brzděného autopřepravníku s nosností 1510 kg do celkové hmotnosti 2000 kg. Vozíky jsou vybaveny podpěrným kolečkem a zámkem a mají …

Stanislav Bergl

Autodílna a autoservis zahrnuje přípravu na STK, opravy chladičů a prodej náhradních dílů. Opravujeme také motocykly a čtyřkolky. Půjčovna přepravníků na osobní a dodávkové vozy. Odtahová služba. Svařování kovových materiálů a plastů.

Vlekyprovás.cz

Půjčovna vleků a vozíků, v naší nabídce naleznete vozíky malé i velké, otevřené i kryté plachtou, přepravníky aut a motorek i doplňkové příslušenství. Provozujeme také autopůjčovnu, k pronájmu máme připravené osobní i užitkové vozy různých typů, dodávky. …

Autopůjčovna Kopřivnice

Půjčovna osobních a užitkových vozidel, přívěsů a příslušenství. K dispozici vozidla Škoda Fabia, Octavia, Fiat Punto, renault Clio, Mercedes-Benz A.

Autopůjčovna-car - Pavel Buranský

Půjčovna a prodej přívěsných vozíků značky Pongratz do 3500kg. Půjčovna a servis na přívěsné vozíky. Nabízíme valníkové přívěsy, sklápěcí, autopřepravníky, kontejnerové vozíky, přepravníky motocyklů, čtyřkolek a lodí. Dále nabízíme odtah vozidel.

MARO KRALOVICE

Výroba nebrzděných i brzděných autopřívěsů a nástaveb na nákladní a užitková vozidla. Nabídka přívěsů pro přepravu koní a prodej náhradních dílů.

Vandrujem

Jsme půjčovna minikaravanů, se kterými můžete cestovat na lehko a poznávat krasy přírody. Stačí Vám k tomu řidičský průkaz skupiny B. A chuť poznávat nové místa.

Michael Pierník

Provozujeme půjčovnu přívěsů a vozíků. K dispozici jsou typy běžně dostupné na našem trhu. Všechny přívěsy jsou v bezvadném stavu a procházejí pečlivou technickou kontrolou.