Automobily - služby • Česká republika a okolí30. strana

Jan Sedlák

Autoopravna a pneuservis nabízí mechanické opravy a údržbu osobních i užitkových vozidel. Zajištění STK, měření emisí, vyvážení, likvidace pneu a další.

Autoservis Vosátka

Mechanické, klempířské, lakýrnické práce, diagnostika vozidel, autoelektrikářské opravy, pneuservis, výměna autoskel, odtahová služba, autopůjčovna, vyřízení pojistných událostí, zajištění STK a emisí, prodej náhradních dílů, ekologická …

Dagmar Bulová

Nabízíme kompletní čištění automobilů mokrou cestou, leštění a renovaci autolaků.

Milan Grund

Výuka a výcvik řidičů, kondiční jízdy a školení řidičů - referentů.

Jiří Ptáček

Výuka a výcvik žadatelů o řidičské oprávnění všech skupin. Pořádání školení řidičů a možnost kondičních jízd.

Autotest-TKMV, s.r.o.

Nabídka služeb STK pro osobní a nákladní automobily a traktory.

AUTO SKOUPÝ s.r.o.

Provozujeme autoservis a pneuservis s nabídkou kompletních služeb. Provádíme například mechanické práce a opravy motorů, servisní prohlídky, přípravy a zprostředkování STK a měření emisí, opravy mechanických převodovek a zašlých parabol předních světel, …

Zdeněk Trejbal

Provádíme výuku a výcvik skupin A, B, BE, C, CE a T, školení řidičů referentských vozidel. Zprostředkujeme i školení řidičů profesionálů.

Jaroslav Růžička

Nabídka kurzů pro získání řidičského oprávnění skupiny B.

Luboš Staněk

Výcvik pro řidičské oprávnění skupiny B, kondiční jízdy a profesní osvědčení skupiny C.

Autoškola RS, s.r.o.

Výuka a výcvik žadatelů o řidičská oprávnění skupiny A, B, C a CE. Zajištění profesního školení řidičů.

Ing. Pavel Šimek - Osobní a mikrobusová přeprava

Nabízíme osobní a mikrobusovou dopravu (vnitrostátní i mezinárodní). Zajišťujeme smluvní přepravu osob na letiště (Vídeň, Praha), převoz kapel, sportovních klubů, dopravu pro školy. Poskytujeme expresní přepravu kusových zásilek a nákladní autodopravu do …

Autocentrum Telnice s.r.o.

Pneuservis, prodej pneumatik, pneuservis, autoservis, výměna čelních skel, ruční čištění interiéru vozu, prodej autodoplňků.

JetLimousine

Osobní přeprava po celé ČR, přeprava na letiště Praha, Brno, Vídeň, Bratislava, Frankfurt a další evropská letiště. Firma zajišťuje přepravu osob osobními vozy Audi A6, A8 Long, pro vice osob nabízí Mercedes-Benz Viano, letouny značky Cessna a vrtulníky …

SuperDrive CZ

Škola bezpečné jízdy působí na Polygonu Brno. Kromě tréninků klasické “školy smyku” pro individuální zákazníky nabízíme komplexní služby na míru pro firemní klienty – od tréninků bezpečné a defenzivní jízdy přes online kurzy až po eventy.

OCDetailing.cz

Nabízíme čištění a voskování automobilů, strojní renovaci laku. Provádíme aplikaci tekutých stěračů, leštění světlometů či tepování sedaček.

Bc. Josef Kristiňák

Nabízíme pronájem automobilů, přívěsů a střešních boxů. Poskytujeme přepravu osob, automobilů, materiálu a odtah nepojízdných vozidel.

Miloslav Koloc

Renovace předválečných i poválečných autoveteránů i motocyklů. Zničené, zkorodované i jinak poškozené části karoserie opravím, případně jednotlivé části vyrobím nové. Vyrobím i ty, které se následně pochromovávají, například nárazníky, masky včetně žebrování …

STK Kuřim

Příprava a zajištění STK.

Autolakovna Letovice s.r.o.

Nabízíme komplexní služby v oboru lakování, renovace a opravy laků v profesionálně vybavené autolakovně včetně lakovacího boxu. Dále poskytujeme služby autoklempírny a autoservisu. Možnost odtahové služby po celé ČR.

Bohumil Petrů

Autokosmetické práce. Čištění interiérů vozidel včetně luxování, ruční mytí vozidel, mytí motorů a spodků. Zahrnuje přípravu vozidel na STK či prodej.

Čištění automobilů - Náchodsko

Zabýváme se čištění osobních automobilů, především interiérů a motorů. Nabízíme i rozlešťování laku, stříkání brzdových třmenů, aplikaci vosku a PIKATEC nanotechnologie na karoserie vozů.

Zdeněk Zelený

Zabývám se čištěním interiérů vozidel suchou a mokrou cestou, koberců a čalouněného nábytku v domácnostech.

Denisa Kubíčková

Krátkodobý i dlouhodobý pronájem automobilů.

Limuzíny Brno

Nabízíme pronájem luxusní limuzíny i s řidičem na firemní i soukromé akce.

Jiří Chvátal

Provozuji servis pro osobní automobily, motocykly. Zabývám se prodejem náhradních dílů.

Autoškola Kamenský

Provádíme výuku a výcvik v řízení motorových vozidel a školení řidičů.

Marie Vaníčková

Provoz autoškoly se zaměřením na skupinu B.

Josef Michl - MOTORSPORT

Prodej a servis automobilů značky ŠKODA, vývoj a výroba řídících systémů motorů pro sériové i závodní vozy, prodej závodních pneumatik DUNLOP, montáže diesel chiptuningu firmy KUEBERL, půjčovna obytných vozů, reklama na vozech špičkového závodního …

Půjčovna Marco Polo

Pronájem elegantního obytného vozu Mercedes-Benz Marco Polo. Vůz jsme zakoupili v roce 2017 (rok výroby duben 2017). Marco Polo 250 d 4MATIC je určen pro komfortní cestování, spaní a kemping 4 osob.

Jiří Volhejn - autoškola

Výcvik řidičů všech skupin, zejména na sk. C, D, E, T a výuku ZTP, dále školení řidičů.

OLFIN Car s.r.o.

V Trutnově Vám nabízíme autorizovaný prodej vozů značek Volkswagen a Volvo. U obou značek provozujeme autorizovaný servis a nabízíme kompletní sortiment originálních náhradních dílů a příslušenství.

AUTO RYŠAVÝ

Provádíme opravy a servis všech dodávkových automobilů značek Fiat, Citroen, Peugeot a VW. Dovážíme vozidla ze zahraničí včetně veškerých úkonů k přepisu vozidla a technické kontroly. Nabízíme odtah po celé Evropě do 3,5 t. Poskytujeme pneuservis. Prodáváme …

Viktor Cisár

Provádíme úklidové služby průmyslových a bytových objektech. Údržba zeleně a čištění interiéru motorových vozidel.

Petr Bárta - Baro - autoopravna

Provádíme veškeré opravy a úpravy motorových vozidel. Jsme multifunkční autoservis s vlastní odtahovou službou.

Květoslav Černý

Poskytování vnitrostátní i mezinárodní autodopravy do hmotnosti 3,4 t, kontejnerové dopravy sypkých materiálů do 3 t. Provádění oprav a údržby osobních, dodávkových a nákladních vozů do 7,5 tuny. Čištění interiéru suchou cestou a ruční mytí exteriéru …

David Hejna – DH Servis

Autoservis a pneuservis nabízí opravy všech značek, diagnostiku, prodej náhradních dílů, karosářské a lakýrnické práce, čištění interiérů a leštění karoserií, odtahovou službu, autopůjčovnu.

COMETT PLUS, spol. s r.o.

Provozování městské, linkové a zájezdové autobusové dopravy. Nabídka služeb autoservisu včetně přípravy na STK a diagnostiky vozidel (autorizovaný servis vozidel Tatra a Iveco). Zajištění vnitrostátní i mezinárodní nákladní silniční dopravy. Prodej nových …

Milan Hlaváček - Autorenova

Nabídka klempířských a lakýrnických oprav karoserií současných i historických automobilů a motocyklů. Autoservis, pneuservis a prodej náhradních dílů na objednávku.

Autoškola Luky

Výuka a praktický výcvik za účelem získání řidičského oprávnění skupiny B. Zahrnuje intenzivní rychlokurzy či výcvik pro ženy na mateřské dovolené. K dispozici vůz Škoda Octavia.

STK Sezimovo Ústí, spol. s r.o.

Nabídka služeb STK, ADR a měření emisí. Proměřování tachografů.

Autopůjčovna Náchod

Nabízíme dlouhodobý i krátkodobý pronájem osobních vozidel, dodávek a přívěsů. Všechna naše vozidla mají povinné a havarijní pojištění a asistenční služby v ceně pronájmu. Dále půjčujeme i autopříslušenství jako je GPS navigace, střešní boxy, držáky na kola a …

RR servis

Provozujeme autoservis a pneuservis, nabízíme diagnostiku, mechanické a karosářské práce, opravy výfuků, renovace světlometů, svařování autoplastů a čištění interiérů.

Tomáš Mazal Autoškola

Výcvik a výuka pro získání řidičského oprávnění ve skupinách AM, A1, A2, A, B, B+E, C a C+E. Poskytujeme kondiční jízdy, školení řidičů, přípravu k navrácení řidičského oprávnění.

Via Assist klub v AČR

Provozujeme odtahovou službu a autopůjčovnu. Poskytujeme asistenční službu.