Doprava, spedice • Česká republika a okolí8. strana

AUTODOPRAVA BEDNÁŘ

Nákladní autodoprava, kontejnery – odvoz a likvidace odpadu, přistavení a pronájem kontejnerů na stavební suť, zeminu a směsný odpad, odvoz odpadu na skládku, odvoz a dovoz zeminy, možnost naložení stavebního odpadu vlastní mechanizací, dovoz písku, štěrku, …

SpedCom spol. s r.o.

Komplexní služby v oblasti celní deklarace: Intrastat, elektronické celní řízení, vývozní a dovozní doklady, zastupování v celním řízení, zjednodušené celní odbavení, poradenská činnost v celní problematice.

Accommodation in Prague – LEVNÉ UBYTOVÁNÍ – VILA ADAM – penzion v Praze

Penzion nabízí hezké a příjemné ubytování v Praze. Malý a útulný penzion ve vilové krásné čtvrti v centru Prahy u stanice metra Pražského povstání – trasa C, 7 min. od Václavského nám. Tramvají se od nás na Staroměstské náměstí dostanete za 15 min. Pokoje a …

Zdeněk Štěpán, s.r.o.

Mezinárodní a vnitrostátní nákladní silniční kamionová doprava MKD v rámci EU. Přepravy v režimu ADR + GMP.

AUTOBUSOVÁ DOPRAVA VNITROSTÁTNÍ – Luboš Šíma

Provozování vnitrostátní autobusové dopravy – až 23 míst k sezení. Zájezdy, školní akce, sportovní utkání.

PFP střechy Plzeň s.r.o.

Klempířské práce: pokládka a výměna plechové střešní krytiny, oplechování komínů, oken a dveří, výroba a montáž klempířských prvků, např. okapy, žlaby, svody, parapety. Pokrývačské práce: pokládka a výměna běžných typů střešních krytin, střešních …

Václav JIRÁK – JIRSTAV

Provádíme zemní a výkopové práce, výstavba inženýrských sítí, zakládání staveb, demoliční a bourací práce, nákladní autodoprava, přeprava panelů a stavebního materiálu, přeprava stavebních strojů.

BM stavospol s.r.o.

Kompletní stavební činnost od dodání materiálu, přes samotnou realizaci až po následný úklid staveniště. Stavba rodinných domů na klíč. Kompletní rekonstrukce a opravy domů vč. půdních vestaveb. Pokládka zámkové dlažby na klíč. Zhotovení příjezdových …

Pavel Kulhánek – sběrné suroviny

Výkup, zpracování a prodej druhotných surovin, včetně barevných kovů – železo, měď, hliník, bronz, PE folie, igelit, odpadový papír. Odvoz do 30 km zdarma.

ZAVŘENO (Otevírá v So 09:00)

Josef Vostrovský sběrné suroviny

Vykupujeme železný šrot, papír, barevné kovy, elektromotory, kabely, autobaterie a autovraky. Zajišťujeme likvidaci výrobních, administrativních a jiných provozů končících svoji činnost, odvoz sběru, paličské práce a přistavení kontejneru.

Michal Hartman

Provozujeme kurýrní dopravu – nabídka expresní přepravy kusových a paletových zásilek.

KOVOS CZ, s.r.o.

Naše společnost se zabývá mezinárodní kamionovou dopravou. Používáme tahače SCANIA a k nim převážně plachtové návěsy SCHWARZMÜLLER. Zajišťujeme satelitní monitorování aktuální pozice nákladu. Nabízíme též zemní práce včetně možnosti pronájmu techniky pro …

David Kusý

Zajištění nákladní silniční dopravy, přeprava vozy MAN do 5 t. Přeprava sypkých materiálů od 1 do 25 t. Kontejnerová přeprava. Zemní práce traktorbagrem JCB 4 CX. Výkopové práce.

TomiTrans Chrudim s.r.o.

Autobusová a minibusová přeprava, nákladní doprava, skladování a logistika, čištění odpadů a kanalizací, zemní práce, velkoobchod maziv a olejů.

Kontejnerová doprava – František Krbálek

Služby vnitrostátní autodopravy. Realizujeme odvoz odpadu a suti či likvidaci odpadu. Dále pak zajišťujeme dopravu sypkých materiálů – písek, štěrk, beton, recyklát a suť.

Autodoprava Blažek

Spedice celovozových i kusových zásilek po Evropě. Mezinárodní i tuzemská přeprava lehkými nákladními vozidly do objemu 120 m³ nebo 38 ks europalet. Nabízíme též služby autoservisu a pneuservisu. Prodáváme, půjčujeme a provádíme autorizovaný servis …

Autodoprava Máša s.r.o.

Zajišťujeme mezinárodní i vnitrostátní speciální a atypickou přepravu kolové, pásové techniky, osobních i nákladních vozidel, různých plošin a konstrukcí vozidly značky Iveco. Dále nabízíme kusovou přepravu zásilek a dovoz vozidel ze zahraničí i na …

PeKo-Trans

Nabídka minibusové osobní dopravy pro tuzemsko i zahraničí. Zajištění dovolené v apartmánech v Chorvatsku – Makarská riviéra. Rozvoz osob na svatbách a pohřbech.

Michal Málek

Nabízíme montážní a demontážní práce na rekonstrukcích a demolicích. Zajistíme odstranění budov a likvidaci technologií – kompletně, demolice, paličské práce, technické služby a přípravné práce pro stavby, zemní a výkopové práce stroji JCB. Působíme na …

Velké Dářko s.r.o.

Správa vodovodů a kanalizací, svoz komunálních odpadů, nabídka zámečnických a svářečských prací, čištění studní a prací s kolovým nakladačem JCB3CX. Uložení odpadu na skládku. Dále zajišťujeme: dodávky stavebních materiálů dle požadavků …

L & M Autotrans s.r.o.

Nabízíme služby mezinárodní nákladní autodopravy. Pokrýváme přepravu jak sypkého materiálu, ADR, tak i nadrozměrných záležitostí.

RADOM, s.r.o.

Výroba a vývoj logisticko-bezpečnostního systému. Zabezpečení a střežení objektů. Signalizační systémy pro přivolání pomoci. Telemetrické systémy. Rekonstrukce STA pro digitální TV vysílání. Lokalizace vozidel a osob na bázi GPS. Systémy pro kolejovou …

TVAR výrobní družstvo Pardubice

Základní artikl společnosti tvoří výroba zboží z plastů metodou vstřikování, s níž souvisí celá řada dalších činností a výrobků – domácí potřeby z plastu, plastové obaly, technické výlisky, ochranné přilby, technická laminace, výroba forem. Široký sortiment …

D & D PLYN – František Dvořák

Prodáváme a rozvážíme propanové a propan-butanové lahve až ke vchodu, do firmy, garáže, na chatu apod. Zprostředkování závozu do velkoobjemových zásobníků – autocisternou.

BEDŘICH BOROVEC

Nabízíme kompletní stavby a přestavby střech včetně tesařských, pokrývačských a klempířských výškových prací, ploché výškové práce. Odvoz stavebních sutí.

Jaroslav Fišer

Jsme rodinná firma z Vysočiny, zabývající se osobní, nákladní a autobusovou dopravou. A právě v autobusové dopravě jsou kladeny velmi vysoké nároky na komfort a kvalitu poskytovaných služeb, jež splňujeme. Nabízíme vnitrostátní i mezinárodní kamionovou …

Martin Laštůvka

Provozování silniční nákladní a kontejnerové dopravy, odvoz suti. Provádění staveb, zemních prací a terénních úprav.

K + K mezinárodní doprava s.r.o.

Naše společnost byla založena v roce 1991 jako fyzická osoba, zakladatelé byli pan Ladislav Krupka a František Krupka. V roce 2012 došlo k transformaci společnosti na společnost s ručením omezením K+K mezinárodní doprava s.r.o, která již od roku 2002 do …

Ing. Pavel Radoš – CHORDA

Služby v oblasti zemních a výkopových prací a pomocné stavební činnosti. Provádíme: výkopy základů pro RD a jiné, výkopy pro inženýrské sítě, převoz sypkých materiálů, pokládání zámkové dlažby, realizace kanalizace, čištění břehů potoků, výkopy …

PTL, s.r.o.

Komplexní servis v oblasti on-line marketingu. Díky sehranému a zkušenému týmu máme mnohem širší záběr než jen SEO a PPC. Tvorba webových stránek. Grafické práce – naše grafička zpracovává reklamní bannery a unikátní designy webů, vytvoříme nové …

Betonář Vladimír Lebeda

Nabízené služby: Výroba tekutého betonu a různých betonových směsí. Provoz vnitrostátní autodopravy (přeprava sypkých materiálů). Zemní a výkopové práce.

Taxi – Žďár nad Sázavou

Provozujeme taxi službu. Drink taxi. Možnost jízd na delší vzdálenosti. Nabízíme také smluvní přepravu osob, zásilek a drobného zboží.

Taxi Žďár Lukáš Daniel

Taxislužba nonstop, osobní přeprava, kurýrní služba, květinová pošta, rozvoz jídel, dálková smluvní přeprava. Prodej autodílů na osobní i nákladní vozy, včetně všech doplňků a pneumatik.

LEV – Vratislav Ryšánek

Zemní práce: kompletní zemní práce v oblasti výstavby inženýrských prací (na klíč), přípravu terénu pro zakládání staveb, strojní pěchování, skrývku ornice, svahování a úpravy terénu po investičních akcích, demolice, úklidy a dovoz suti. Řezání a …

Auto Rosecký s.r.o.

Autoservis, truck servis, autodoprava, autodíly, služby v zemědělství, recyklace sutí, ekologická likvidace vozidel, stěhování, sběr odpadu, ustájení koní.

MARIN OIL s.r.o.

Provozujeme čerpací stanici. Zabýváme se velkoobchodním prodejem pohonných hmot. Nabízíme přepravu pohonných hmot.

Jiří Tvrdík – Transpedtour

Přeprava osob pro jednotlivce i celé skupiny a to jednorázově i pravidelně. Pronájem autobusů či minibusů s profesionálním řidičem dle požadavku klienta. Přeprava osob z/na letiště. Organizace okružních či poznávacích zájezdů. Přeprava na firemní …

Stavební práce -  Kutík

Stavební práce - Kutík

Provádíme kompletní realizace střech a půdních vestaveb. Klempířské, pokrývačské práce. Dodáváme střešní krytiny, instalujeme střešní okna, montujeme žlaby a okapové systémy. Vazby střech, montáž a demontáž trubkového lešení a výměna trámů, krovů a …

Pavel Novotný – STĚHOVÁNÍ STROJŮ A NADMĚRNÝCH BŘEMEN

Stěhování strojů a nadměrných břemen o váze jednotlivých částí do 50 tun, jejich skládání a nakládání, přeprava a usazování (do van, na kotvy atd.). Zkušenosti máme zejména s obráběcími centry, výrobními linkami, zásobníky a nádržemi. Ovšem stěhujeme i …

EXPRES KURÝR JIHLAVA – kurýrní služby, doručování zásilek na zakázku

Kurýrní služby NONSTOP – okamžitá přeprava a doručení zásilek v Jihlavě, po celém Česku i na Slovensko. Vaší zásilku vyzvedneme a ještě dnes doručíme v jakoukoli dobu: 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, a to formou „ze stolu na stůl – z ruky do ruky“. Expresní …

Martin Pekárek

Provádíme výkopové a zemní práce, odvážíme stavební odpad, stavební a jiné materiály, nabízíme výstavbu drátěných plotů.

Elektro Vodička

Provádíme montáže, opravy a údržbu elektrických zařízení do 35 kV. Provádíme průmyslové montáže, venkovní rozvody, domovní rozvody, hromosvody, veřejné osvětlení. Svým zákazníkům nabízíme výškové práce z našich vysokozdvižných plošin. Dále nabízíme přepravu …

D.E.O. servis, s.r.o.

Expresní automobilová doprava osobními vozy a dodávkami do 3,5 t. Doručení obálek, dokumentů, balíků a dalších materiálů. Zpracování daňové evidence, účetnictví a daňových přiznání. Půjčovna: kontejner do 5 t, štěpkovač, lešení. Prodej palivového …

Josef Machek – JM Car

Provoz nonstop odtahové služby, vyprošťovací služba. Doprava s hydraulickou rukou. Poskytujeme služby pro motoristickou veřejnost od zajištění pomoci v terénu při nehodě či poruše až po zajištění opravy v naší dílně. Jsme smluvním partnerem významných …

Zdeněk Vápeník – Autodoprava

Provádíme vyproštění, odtah a likvidace následků nehod autobusů, osobních a nákladních vozidel do 100 t. Práce s autojeřábem – přeprava nadměrných nákladů, mezinárodní cisternová přeprava, vyprošťovací a odtahová služba, opravy a servis, úpravy …

HELI CZECH s.r.o.

Provozujeme leteckou školu, realizujeme vyhlídkové lety, provádíme letecké práce. Poskytujeme výcvik pilotů vrtulníků a letecké programy. Dále se zabýváme dovozem a prodejem vrtulníků Robinson. Poskytujeme následující: letecké …

Stěhování autodoprava Spálenský

Oficiálním založením firmy je rok 1990, ale přepravou a stěhováním se zabýváme již od roku 1980, tehdy pod názvem S.P. Nábytek Brno. Za těchto bezmála 30 let jsme sestavili profesionální tým spolehlivých a plně oddaných lidí, kteří Vás rádi přesvědčí o tom, …

Bazar nábytku Kolín

Největší bazar nábytku na Kolínsku, firma s více jak desetiletou historií. Dovážíme a prodáváme použitý, nicméně zachovalý nábytek z Německa. Náš sortiment se skládá z vybavení obývacích pokojů, ložnic, dětských pokojů, kuchyní a vybavení kanceláří. Veškerý …

OREDO s.r.o.

Zajišťování optimalizace regionální dopravy: shromažďování podkladů o hromadných přepravních potřebách v jednotlivých částech kraje, jejich vyhodnocení a předložení orgánům kraje variant řešení podle komfortu dopravní obslužnosti a příslušných …