Auto-moto a doprava • Olomoucký kraj30. strana

SPECIÁL - TRANSPORT, Lubomír Vaňura

Přeprava nadměrných nákladů i běžného zboží. Specializace přepravy do Turecka a Bulharska. Zasilatelství, spedice.

TRAFIKA - Radek Hampl

Výdejní místo služby Baliczech. Služby: Výdejní místo.

Autocentr Servis TDG, s.r.o.

Nabízíme odtahovou a asistenční službu a čištění interiéru vozu. Dále provádíme diagnostiku a opravy automobilů, prodej náhradních dílů na všechny typy vozů. Možnost využití půjčovny vozů a služeb dieselpointu, pneuservisu, autokarosárny a autolakovny. Revize …

Aleš Brázda

Opravy karoserií, včetně lakování. Nabídka mechanických oprav, výměny autoskel. Příprava a realizace technické kontroly a měření emisí.

CZ ADAM Hranice s.r.o.

Specializujeme se na silniční přepravu po celé České republice. Pro zajišťování přeprav disponujeme vlastním vozovým parkem nákladních vozidel s plachtovými návěsy, valnikové soupravy vybavené hydraulickým nakládacím jeřábem.

Robert Březík

Prodej a servis pneu a tuningových potřeb. Zahrnuje disky, podvozky, spojlery, výfuky, světla, vybavení interiérů a další.

KBS Hranice s.r.o.

Provozování pneuservisu - prodej pneu a disků, opravy, přezutí. Pneu a disky pro osobní a nákladní vozidla, motocykly, zemědělskou techniku a speciální stroje jako jsou nakladače, vozíky, sekačky apod. Nabízíme také autoservisní služby - geometrie kol, …

PP AUTOCENTRUM, s.r.o.

​Jsme autorizovaný prodejce nových i ojetých vozů ŠKODA. Poskytujeme komplexní nabídku servisních služeb na vysoké profesionální úrovni a zajišťujeme také pojištění a financování. Prioritou je pro nás především kvalita poskytovaných služeb a individuální …

EKOLTES Hranice, a.s.

Provoz sběrného dvora. Skladování a likvidace nebezpečného odpadu. Zpětný odběr elektrospotřebičů. Údržba zeleně. Správa bytů. Autodoprava. Výroba tepla.

Zdenka Dzvinčuková - Abat

Prodáváme autobaterie Faam a Banner, motocyklové baterie, trakční baterie a nabíječky. Zpětný odběr olověných akumulátorů.

Žluté taxi

Provoz taxislužby která se liší od konkurence ve všech směrech. Snažili jsme se udělat taxislužbu přehlednější a jasnější. Nemáme žádné rozdílné tarify a řidiči tedy nemohou ovlivňovat cenu jízdy.

TITAN TRANSPORT, s.r.o.

Specializujeme se na přepravu nadrozměrných a těžkých nákladů.

AUTOMAX - servis, s.r.o.

Firma provádí opravy a údržbu motorových vozidel, kromě motocyklů.

Bike navisport club Hranice

Svařování auto-moto plastů. Zahrnuje nárazníky, spojléry, kapotáže, plastové části motorů, zrcátka, nádržky kapalin, masky. Dále svařujeme bazény, kajaky, nádrže, prostě vše co je vyrobeno ze svařitelného plastu. Opravy laminátů včetně karbonu.

Pošta Partner Černotín

Nabídka vnitrostátních a mezinárodních poštovních, peněžních a kurýrních služeb. Prodej dálničních kuponů a doplňkového sortimentu. Roznáška informačních a propagačních materiálů. PSČ pošty 753 68. Služby: Výdejní místo.

Zdeněk Bláha

Nabízíme stěhování a přepravu zboží dodávkou do 3,5 tuny.

Josef Rýpar

Mezinárodní a vnitrostátní zasilatelství. Zajišťujeme přepravu zboží a zásilek po celé Evropě včetně přepravně problematických oblastí. Přepravujeme po zemí bývalého SSSR, Balkánu i bývalé Jugoslávie.

KAR-mobil s.r.o.

Skupina KAR poskytuje komplexní služby pro zákazníky provozující autobusovou a nákladní kamionovou dopravu. Tyto služby jsou zajišťovány v sedmnácti moderně vybavených provozovnách umístěných ve většině českých a moravských krajů a jsou prováděny odborně …

ZAVŘENO (Otevírá v St 06:00)

ESMOIL, spol. s r.o.

Jsme autorizovaný prodejce olejů a maziv ESSO a MOBIL v ČR. Od roku 1993 dodáváme a zajišťujeme servis téměř u 1000 položek značkových maziv více než u 700 pravidelných odběratelů. Dále se zabýváme výrobou kapalin pro čištění tiskařských válců.

OMV

Prodáváme pohonné hmoty diesel, natural 95 a prémiové řady MaxxMotion, dále oleje OMV BIXXOL, zemní plyn a automobilová maziva. Nabízíme služby ručního mytí aut, automyčky a možnost zapůjčení vysavačů. Zakoupíte zde kávu, nealkoholické nápoje a občerstvení s …

Martin Jakubka

Provozujeme autoservis. Provádíme veškeré druhy oprav a servisu osobních a dodávkových automobilů, montáž tažných zařízení, výměnu autoskel, montáž autodoplňků (alarmy, centrální zamykání, parkovací senzory).

ČD Cargo, a.s.

Nákladní železniční přeprava Českých drah poskytuje přepravu kontejnerů, průmyslových a zemědělských komodit, nadměrných nákladů i zboží.

Karel Rudolf

Nabízíme prodej, servis a opravy motocyklů, mopedů a skútrů. Prodáváme vybavení pro motorkáře včetně helem.

Antonín Humplík

Přeprava osob v rámci taxi služby, letištní transfery.

Půjčovna Enduro - Martin Hromják

Moto půjčovna, půjčovna motorek - ENDURO. Motocykly a jejich příslušenství si lze u nás půjčit každý den od 1.4. do 31.10.

Adr Logistik, s.r.o.

Nabídka nákladní automobilové dopravy včetně doplňkových služeb.

Jaromír Bartoš

Zajišťování nákladní silniční dopravy.

Martin Kahánek

Provoz autoservisu. Nabízíme běžné opravy motorových vozidel, karosářské práce, přípravu na STK či výměny náplní včetně lakování.

Petr Šigut

Provádíme lakování auodílů a ocelových konstrukcí či tlakové nástřiky.

Jaroslav Hečko - autoopravna

Nabídka služeb v oblasti opravy a údržby motorových vozidel.

DOMBEK, s.r.o.

Zajišťování mezinárodní a vnitrostátní přepravy osob.

Vladimíra Rýparová

Nabídka vnitrostátní i mezinárodní automobilové přepravy a kurýrních služeb.

Aleš Jasan

Nabídka vnitrostátní i mezinárodní přepravy převážně do Česka a Polska.

Renáta Regecová

Provozování čerpací stanice LPG s prodejem a skladováním zkapalněných uhlovodíkových plynů v tlakových nádobách.

Stanislav Kubečka Pneu-servis

Provoz pneuservisu – prodej a servis pneumatik, pneuservisní služby.

Automaximus

Autobazar. Nabízíme ojeté vozy, dovoz aut na zakázku, leasing, zpětný leasing, splátkový prodej, úvěry, pojištění. Odtahová služba, autopůjčovna, autozastavárna, servis.

Vladimír Dostál

Provádíme služby v oblasti silniční nákladní dopravy. Nabízíme práce úklidovými stroji, kropičkami či rotačními kartáči na traktorech.

Zbyněk Bláha

Provádíme opravy a údržbu motorových vozidel. Nabízíme renovace veteránů.

Michal Kořán

Nabízíme taxi službu.

Autoklub Mikulovice s.r.o.

Služby autoservisu a pneuservisu. Lakování, stříkání podvozků, opravy motorů, geometrie, příprava na STK a mnoho dalšího.

TRUL AUTO, a.s.

Nabídka služeb v oblasti spedice, přepravy a celních deklarací.

ZAVŘENO (Otevírá v St 07:00)

ŠÍBL s.r.o.

Zabýváme se hlavně mezinárodní i vnitrostátní dopravou. Své zkušenosti jsme získali především v přepravách po státech Polsko, Litva, Lotyšsko a Estonsko. Nabízíme přepravu po celé Evropě.