Auto-moto a doprava • Praha (Hlavní město Praha) a okolí32. strana

CAR SHOP, spol. s r.o.

Zabýváme se prodejem náhradních dílů a doplňků pro automobily Škoda.

S&S Auto s.r.o.

Provozujeme autoservis a pneuservis vozů všech značek. Provádíme klempířské, lakýrnické a mechanické práce. Výměny autoskel. Servisní prohlídky. Sezonní uložení pneumatik. Servis klimatizací. Vyřizujeme pojistné události.

Jaromír Odehnal

Provádím karosářské, lakýrnické a mechanické opravy motorových vozidel.

Autodružstvo Praha

Prodej nových i ojetých vozů značky Škoda, originálních dílů a dalšího příslušenství. Nabízíme poradenství při nákupu vozů Škoda, financování vozů u společností ŠkoFIN, uzavírání pojistných smluv, registrace vozidel pro oblast Praha a prodej a montáž …

STK Spojovací, s.r.o.

Nabídka služeb STK pro osobní automobily.

Autoslužby Tomášek

Provádíme zastoupení při úkonech na odboru dopravy, zajištění STK včetně emisí, likvidace autovraků, vyřízení pojistných událostí, prověření původu vozidel či zprostředkovávání koupě a prodeje automobilů.

Scooter-tuning.cz

Nabídka širokého sortimentu náhradních a tuningových dílů pro skútry – válce, variátory, karburátory a výfuky, helmy, moto oblečení, vespa doplňky a univerzální díly. Servisní zázemí včetně brzdy na měření výkonu Amerschlager P4 nabízí: dolaďování výkonu …

Miroslav Winter

Provozujeme autoservis a pneuservis s kompletními službami. Nabízím opravu a údržbu motorů, výměnu filtrů, olejů, autoskel, spojek a autodiagnostiku. Naší specialitou je oprava prasklin čelního skla bez nutnosti jeho výměny. Montujeme tažné a zabezpečovací …

DOLNIS, s.r.o.

Autorizovaný dealer a servis vozů KIA, prodej náhradních dílů, příprava vozů na STK. Klempířské a lakýrnické práce, pneuservis, ruční mytí, odtahová služba, náhradní vozy. Likvidujeme pojistné události, zajišťujeme leasing a pojištění vozidel.

Petr Vachta

Nabízíme střešní nosiče, střešní boxy, nosiče kol a lyží, ostatní příslušenství. Dodáváme náhradní díly a sněhové řetězy.

Coralgrove s.r.o.

Nabízíme silniční nákladní dopravu a stěhovací služby.

Martin Nakládal

Poskytujeme vnitrostátní a mezinárodní autodopravu dodávkovými vozy. Nabízíme expresní dopravu a pravidelné rozvozy.

Radim Adámek

Odvoz a likvidace suti, stavebních i komunálních odpadů.

Robin Radil

Půjčování a pronájem kabrioletů v Praze. Zvýhodněné pronájmy na víkend. Neúčtujeme ujeté kilometry.

Pavel Wichera

Nabídka komplexních služeb v oblasti silniční dopravy včetně skladování zboží a materiálu.

CENTRUMSPED, s.r.o.

Zajišťování mezinárodní veletržní spedice a dopravy.

Luboš Hendrych

Zabýváme se půjčováním osobních automobilů značky Škoda.

Autosklo GFB, s.r.o.

Nabízíme výměny a opravy čelních autoskel, likvidace z povinného ručení bez finanční účasti zákazníka. Mobilní zasklívání. Prodej a montáž protislunečních a bezpečnostních folií. Měníme autoskla pro autobusy, osobní i nákladní auta. Nonstop autosklo servis.

CARGO IHL, s.r.o.

Zprostředkování mezinárodní námořní a železniční dopravy a skladování zboží.

Michal Vlahovič

Poskytování víkendové autodopravy.

Certus Mercatus, s.r.o.

Jsme prodejní a distribuční společnost s přesahem do vývoje a výroby. Máme silné zázemí v Evropě, ale také v Číně. Jsme profesionálové. Zaměřujeme se především na oblast spotřební elektroniky a výrobků pro domácnost. Jde nám o vysokou kvalitu a přidanou …

Autocentrum Libuš

Karosářské práce, lakýrnické práce, mechanické práce, zprostředkovaní STK + ME, zprostředkovaní na DI dovozy, přestavby, pneuservis s uskladněním pneu, autopůjčovna, asistenční služba, odtahová služba, elektro opravy a diagnostika …

Vladimír Běhálek

Půjčovna a pronájem veteránů. Půjčovna filmových rekvizit. Půjčujeme historická vozidla (auta, autobusy, trolejbusy či motorky) pro filmové, reklamní, svatební či prezentační účely.

Antiradary Beltronics

Nabídka antiradarů Valentine One a Beltronics. Nejpokročilejší a nejcitlivější radarové detektory a spreje na SPZ. Doprava zdarma, český manuál s možností zapojení za pomocí našeho technika.

AmTec Defense s.r.o.

Nabízíme prodej a servis značek BMW, Jaguar, Land Rover, Porsche, Volvo. Dále provozujeme pneuservis a prodej náhradích dílů.

dostransport, s.r.o.

Nabídka dopravy, zasilatelství a zastupování v celním řízení.

Sršeň a Brož auto s.r.o.

Poskytujeme kompletní servis automobilů všech značek. Zapůjčení náhradních vozů. Nabízíme: mechanické, karosářské a lakýrnické práce, pneuservis, klimatizace, autoskla, geometrie, zajišťujeme STK, odtahová služba, likvidace pojistných událostí.

Selectra, spol. s r.o.

Zabezpečujeme spediční a logistické služby.

DAWE-SPORT s.r.o.

Letní sezóna – prodej a servis kol. Test centrum kol zn. MAXBIKE, Prodej kol hlavně značek MAXBIKE a dále LEADER FOX, APACHE, ROCK MACHINE a 4EVER. Prodej elektrokol a montujeme na Vaše kola přídavné elektromotory EVbike. Prodej cyklistického …

Pavel Mindoš

Nabízíme kompletní servis automobilů všech značek, stavby a přestavby civilních vozů na závodní speciály. Specializujeme se převážně na BMW.

SF Motors, s.r.o.

Prodej luxusních a sportovních automobilů.

K - auto

Provádíme servis osobních vozů všech značek, rychloservis, drobné opravy, pravidelné prohlídky, přípravu na STK a emise, geometrii náprav. Výměny oleje, brzdových destiček a jiné drobné opravy provádíme po telefonické dohodě na počkání. Vyměníme …

Lesař s.r.o.

Lesnická a zahradnicka činnost zahrnuje konzultační a poradenskou činnost, ohodnocování lesa, obchodní činnost, těžbu a zpracování dřeva, kácení nebezpečných stromů, myslivost, údržbu zelených ploch městských částí, rekonstrukce stávajících parků, výstavbu …

TSS Group s.r.o.

Distribuční, vývojová a výrobní společnost, která se zabývá importem a prodejem zabezpečovacích systémů pro ochranu objektů, vozidel a GPS monitoringem. Zajišťujeme technickou podporu, školení, záruční i pozáruční servis vyškolenými techniky.

SIT Automotive s.r.o.

Zabýváme se krátkodobým a dlouhodobým pronájmem vozidel značky Mercedes Benz (pronájem na dovolenou, operativní leasing). Náš vozový park tvoří vozy Mercedes Benz do 6 měsíců stáří.

Pneuservis Milan Hrdý

Prodej pneumatik, pneuservis osobních a dodávkových vozidel, pneuservis RFT, DSST, ROF s certifikací, prodej a montáž ALU disků, prodej a montáž plechových disků, opravy pneumatik, opravy alu disků rovnání, lakování, opravy čelních skel s …

AUTOPŮJČOVNA AUTO ŠTANGL

Autopůjčovna nových aut s klimatizací a rádiem, garantujeme minimální administrativní náročnosti při zápůjčce vozidla. Krátkodobý pronájem v Praze a dlouhodobý pronájem po celé ČR. Zjistěte si ihned svou cenu půjčovného v on-line předběžné kalkulaci.

Miroslav Kuřina

Provoz autoservisu. Kompletní servis autoklimatizací.

Rostislav Pecháček - RP - náhradní díly Mercedes

Prodej náhradních dílů a veškeré opravy vozů Mercedes včetně klempířských prací, přípravy na STK a diagnostiky.

AUTOŠKOLA LUKA

Naše autoškola si vybudovala pověst seriózní firmy s profesionálním a vstřícným přístupem k uchazečům o řidičské oprávnění. Zajišťujeme výuku všech znalostí a dovedností, které jsou pro získání řidičského průkazu potřeba.