Bary, snack bary • Česká republika a okolí23. strana

The Keep

Provoz baru.

Ladislav Vojtěchovský

Nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů.

Korený-racing s.r.o.

Krytá motokárová dráha se sport barem disponuje tratí situovanou ve dvou podlažích. Možnost využití dětských motokár do 3 let. Pořádáme amatérské závody či Hanácký okruh. Půjčovna motokár. Dárkové poukázky na motokárovou jízdu. Možnost pronájmu prostor pro …

Bar Alfa

Provoz baru s nabídkou alkoholických a nealkoholických nápojů a čepovaného piva Holba. K dispozici je také herna a venkovní posezení.

The BLACK STUFF Irish Pub & Whisky Bar

Interiér je inspirován irskými hospůdkami, které jsou proslulé svou útulnou, téměř až domáckou atmosférou. Nabízíme 8 čepovaných pivních speciálů + 2 speciály dle denní nabídky. Nejširší nabídka kvalitních destilátů ve městě. Kapacita je 120 míst, k dispozici …

U Suchánků

Provozujeme pivní music bar. Nabízíme alkoholické i nealkoholické nápoje či občerstvení. Možnost posezení na letní zahrádce.

Los Bastardos

Provoz baru s možností pořádání soukromých akcí, srazů a oslav. Nabízíme jídla studené kuchyně, alkoholické a nealkoholické nápoje, velky výběr piv. Zajišťujeme cateringové služby. K dispozici je Wi-Fi a parkoviště.

Bar Nirvána

Provozujeme bar s nabídkou alkoholických a nealkoholických nápojů.

Action tenis klub

Tenisový areál disponuje pěti venkovními kurty pokrytými antukou s umělými lajnami, které zcela vyhovují požadavkům pro mistrovské soutěže ČTS. Dále k dispozici beach-volejbalové hřiště, minigolf, 12-ti hodinová recepce s malým tenisovým obchůdkem a šatnami, …

Bronz bar

Provozujeme restauraci, pizzérii a bar s nabídkou pokrmů teplé i studené kuchyně i alkoholických a nealkoholických nápojů. K dispozici jsou šipky. Podáváme různé druhy pizzy. Umožňujeme pořádání kulturních a společenských akcí, oslav a setkání. Služby: Wi-Fi, …

Bounty Rock Cafe

Rockový klub nabízí polední menu a široký výběr alkoholických i nealkoholických nápojů. Pořádání koncertů.

Klub bar

Nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů. Pronájem místností na pořádání oslav, hostin, ukázkových a prodejních akcí. Kapacita je 20 míst.

Penzion Oáza

Nabídka ubytování pro 10 osob ve dvoulůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením v penzionu s cukrárnou, bufetem a restaurací s letní zahrádkou.

Bar U Šneka

Provozujeme bar s kapacitou 70 míst. Nabízíme českou kuchyni. K dispozici je kulečník, šipky a jukebox. Pořádáme hudební akce.

BIKERBAR HULÍN, s.r.o.

Provozujeme bar s kapacitou 80 míst a zahrádkou o kapacitě 100 míst. Čepujeme 4 druhy piva a točenou limonádu.

Základna bar

Provozujeme hospodu. Čepujeme pivo Staropramen. K dispozici je posezení na venkovní zahrádce.

Bar herna TAURUS

Herna a bar s nabídkou výherních hracích automatů. Nabízíme minutkovou kuchyni a vaříme až do rána. Bar nabízí míchané nápoje a točené pivo.

Fabrica bowling, restaurant

Provoz restaurace s možností využití bowlingových drah. K dispozici 3 profesionální bowlingové dráhy A.M.F. Provoz francouzské kavárny o kapacitě 60 míst. Anglický klub 40 míst, V.I.P. salonek, vinotéka, 2 biliardové stoly, fotbálek.

Barakuda cafe‚ cocktail bar

Provozujeme bar s nabídkou jídel teplé i studené kuchyně, alkoholických, nealkoholických a míchaných nápojů. Pořádáme barmanské kurzy.

Bar U Losa

Provozujeme bar s kapacitou 40 osob a nabídkou alkoholických i nealkoholických nápojů. K dispozici jsou výherní automaty a zahrádka.

MAX herna bar

Provoz herna baru. K dispozici jsou hrací automaty. Nabídka alko i nealko nápojů.

Bistro Vedlepily

Provozujeme rychlé občerstvení. Nabízíme pivo, alkoholické i nealkoholické nápoje, kávu, kávu, čaj, zmrzlinu a pochutiny. K dispozici je dětské hřiště, parkoviště či venkovní posezení. Služby: Dětský koutek.

Americké Bistro 166ka

Provozujeme bistro. Nabízíme hamburgery, polévky, hot dogy, alkoholické i nealkoholické nápoje či dezerty. K dispozici je parkoviště a Wifi připojení. Služby: Wi-Fi, Nekuřácký prostor.

Herna-bar

Provoz herny a baru.

Game World

Herna a bar nabízí alkoholické i nealkoholické nápoje, točené pivo. K dispozici jsou VLT automaty, ruleta.

Billiard club Příbram

Provozujeme bar s biliardovými stoly, fotbálkem, šipkami a jukeboxem. Vhodné místo pro pořádání narozeninových oslav, ale i pracovních prezentací. Služby: Wi-Fi, Salonek.

Penzion Coupé

Penzion hotelového typu s recepcí. K dispozici 5 pokojů s vlastní předsíní, sociálním zařízením a televizí. Na chodbě je kuchyňka. Parkování v uzavřeném areálu penzionu. Penzion se nachází v blízkosti centra města u autobusového i vlakového nádraží a …

Grill Bar

Provozujeme rychlé občerstvení s grill barem.

Masters of Rock Café

Provozujeme kavárnu s nabídkou kávy Piazza D'Oro. Dále nabízíme domácí limonády, ledové čaje a nealkoholické i alkoholické nápoje. Klub pořádá hudební koncerty a nabízí alkoholické, nealkoholické i míchané nápoje. K dispozici je Wi-Fi připojení, sál, VIP …

Nobless cafe & bar

Provozujeme kavárnu a bar. Nabízíme kávu, točené pivo, míchané, alkoholické i nealkoholické nápoje či drobné občerstvení. K dispozici je parkoviště. Pořádáme firemní a společenské akce či večírky. Služby: Parkoviště.

Miroslav Horňák - Bar Eldorádo

Nabízíme alkoholické, nealkoholické a míchané nápoje a několik druhů piva. K dispozici je 50 míst, jukebox, Wi-fi, TV a Startip.

Nový Svět

Netradiční kavárna s barem v centru Zlína. Místo, kde poznáte nové známé, kamarády a získáte informace. Služby: Wi-Fi, Nekuřácký prostor, Zahrádka.

Chelsa bar

Chelsea pub je restaurace ve Zlíně s typickým anglickým interiérem z masivního dubu. Restaurace je klimatizovaná, čepuje se zde 7 druhů piv a má kapacitu 100 míst.

Bar Garáž

Provozování baru v klidné části města Zlín, nabídka kvalitního pití, pořádaní oslav a klidného posezení s přáteli. V baru je prostor až pro 40 lidí, možnost Wi-Fi připojení.

Discovery

Nabídka alkoholických a nealkoholických nápojů.

Snack bar Krytý bazén

Nabídka točeného piva, míchaných nápojů a hotových jídel.

Sportbar Leguan

Provozujeme bar s nabídkou alkoholických a nealkoholických nápojů. K dispozici je letní terasa. Zajišťujeme možnost sledování sportovních přenosů a utkání. Pořádáme kulturní i společenské akce. Služby: Zahrádka.

Aleš Mikula

Provozujeme hudební bar.

Music bar Ponorka

Provoz baru s diskotékou. Široká nabídka alkoholických i nealkoholických nápojů a drobného občerstvení.

Basket bar

Provozujeme bar a restauraci. Možnost pořádání firemních, stužkovacích, narozeninových a soukromých večírků či oslav. Kapacita je zde 55 osob plus terasa. Nabízíme denní menu, pizzu, těstoviny, hamburgery, saláty, alkoholické i nealkoholické nápoje a další.

Sportarena u Jeleňa

V plně klimatizovaném prostředí zde nabízíme komplexní pohostinské služby, sportovní vyžití u bowlingových drah, kulečníků a šipek, adrenalinové odreagování na ruletě či výherních automatech společnosti Bonver a spoustu další zábavy.

Bowling BAR Centrál

Provoz baru se čtyřmi bowlingovými drahami, stolním fotbalem, šipkami a kulečníkem. Nabídka nápojů a koktejlů, občerstvení, posezení na letní terase.

Rekreační středisko Oáza

Rekreační středisko se nachází v atraktivním prostředí Lužických hor. Celoroční ubytování v chatkách, stravování formou plné penze nebo polopenze. K ubytování slouží celoročně obytné chaty – 6 velkých chat s vlastním WC, sprchou a elektrickým vytápěním a 10 …

Antonín Bechyně

Bar s hernou, výherními hracími automaty, video-loterijními terminály, jackpotem či elektronickými šipkami. Nabízíme točené pivo, kávu, čaje či jiné alko i nealko nápoje, čerstvé bagety, doplňkový prodej cigaret, Wi-Fi připojení.

Pivní bar "U ZDI"

Provozujeme pivní bar. Nabízíme alkoholické i nealkoholické nápoje. Služby: Parkoviště.

Bar Retro

Nabídka alkoholických a nealkoholických míchaných nápojů.

Petra Lepšíková

Nabízíme víkendové akce, možnost oslav a firemních večírků, šipkové turnaje, stolní fotbálek, moto trenažery, výběr koktejlů a alkoholických nápojů.