Opravny a servisy • Olomoucký kraj5. strana

Opravy chladniček a mrazniček Satora

Nabízíme záruční a pozáruční opravy a servis chladniček (ledniček) a mrazniček ve městech Olomouc, Prostějov, Přerov, Litovel, Uničov, Šternberk a okolí.

Milan Berka

Provozujeme servis jízdních kol.

EQT Olomouc, s.r.o.

Provádíme pasportizace čerpacích stanic a úpravy čerpadel.

Bajkazyl

Zajišťujeme servis kol na počkání a objednání. Nabízíme stavbu kol na zakázku.

WILO CS, s.r.o.

Jsme výhradním zástupcem společnosti WILO pro Českou republiku. Dodáváme široký sortiment čerpadel WILO i kompletních čerpacích systémů pro technická zařízení budov, průmysl a komunální oblast. Zajistíme dodávku, instalaci i servis.

Petr Křivánek

Provádíme záruční a pozáruční servis zemědělské a stavební techniky pro firmy Moreau Agri, NET. (Manitou, Joskin, Gehl, Landini, McCormick, Storti).

Baťa

Prodej dámské, dětské a pánské obuvi a doplňků. Možnost objednání on-line. Rychloopravna obuvi.

Ctirad Hloch

Prodej a servis jízdních kol. Nabídka náhradních dílů včetně broušení bruslí.

Yvonne König

Vyrábíme a prodáváme dámskou i pánskou konfekci. Zahrnuje obleky, smokingy, vesty, separátní saka, sportovní bavlněná saka, kalhoty klasického střihu, sportovní kalhoty, kalhotové kostýmky, halenky, trička, golfová bavlněná trika, jarní a zimní bundy, jarní i …

Marta Klapková

Nabízíme úpravy i opravy oděvů a šití ložního prádla i záclon.

Jaroslav Bejdák - GABEN

Konvektomat, dřezy, stoly, pánve, roboty, míchače, to vše a mnohem více nabízí společnost Gaben. Dodáváme veškerá zařízení pro gastronomii, včetně montáže a servisu. Zabýváme se také revizí plynových zařízení.

GM Sport

Běžky, lyže, snowboardy – prodej, bazar, servis. Půjčovna lyžařských potřeb, půjčovna lyžařských setů již od 590 Kč (lyže, boty, hole, přilba). Prodej – výhodné nové běžkové sety (běžky, vázání, boty, hole) již od 1990 Kč. Nabízíme nové i použité lyže, …

Michal Kux

Servis, opravy a montáže plynových kotlů, bojlerů, průtokových ohřívačů, lokálních plynových topidel typu vafky a dalších spotřebičů na zemní plyn.

Sigmia Trading International, s.r.o.

Dodáváme čerpadla, čerpací techniku a armatury. Kompletujeme investiční a technologické celky. Regionální zastoupení EBARA. Široký sortiment čerpadel v horizontálním a vertikálním provedení, ponorná čerpadla do vrtů. Různá kalová čerpadla a armatury.

P.A. servis spol. s r.o.

Prodáváme a montujeme redukční ventily, pojistné ventily, přepouštěcí ventily, kulové kohouty a další průmyslové armatury.

ADTEC s.r.o.

Nabízíme: řešení v oblasti průmyslové automatizace, program v oblasti regulovaných pohonů a výkonové elektroniky s orientací na výrobky společnosti Siemens AG, kompletace rozváděčů nn ve standardním i atypickém provedení, analýzu a kompletní realizaci …

Jan Boháč

Provádíme opravy zemědělských a stavebních strojů včetně agregátů.

W&R Stainless Steel ®

Nabízíme plazmatické nástřiky, mechanické ucpávky a jejich opravy i dodávky, opravy čerpadel, náhradní díly čerpadel a parních hlav.

Zdeněk Stavinoha

Servis a opravy zahradní techniky. Rovnání bloku motoru bez demontáže ze stroje. Auto-klempířské, auto-lakýrnické, auto-mechanické a zámečnické práce.

Truck Parts Servis, s.r.o.

Nabízíme údržbu vozidel a výměny provozních kapalin. Provádíme kompletní opravy podvozků a řízení. Specializujeme se na vozidla AVIA, IVECO, VOLVO.

2 Seasons ski & bike

Prodejna pro cyklistiku a lyžování, cykloservis a skiservis. Prodáváme horská, trekingová a silniční kola, elektrokola a vybavení a doplňky pro cyklistiku. Provádíme servis kol a elektrokol. V zimním období provádíme servis, broušení a voskování lyží i běžek …

Agrocentrum DFG s.r.o.

Autorizovaný prodej a servis - zahradních a komunálních, malotraktorů, riderů, robotických sekaček, motorových pil a křovinořezů značek - Husqvarna, Jonsered, Honda, Spider, Partner, McCulloch, Poulan, Vari a Solo.

Alfa expo - ponorná čerpadla

Výroba: tlaková ponorná čerpadla pro zásobování vodou chat a domků, postřiky zahrad atd. Do vrtů od 100mm. Oblíbená pro příznivý poměr výkonu a ceny. Vyčerpá 1m3 vody do výšky až 40m během 1 hod. Čerpadlo RUCHE vychází z čerpadla Malyš.

HBC PUMPY s.r.o. - e-shop

Velkoobchodně i maloobchodně prodáváme čerpadla, vodárny, armatury, hadice, spojky, elektromotory, ucpávky zn. SIGMA, ISH, WILO, GRUNDFOS, KSB, EBARA, SLOVPUMP, CALPEDA, SIEMENS. Provádíme opravy čerpadel.

Vladimír Horáček

Nabízíme servis dvoutaktních i čtyřtaktních sekaček.

Krutil Pavel – PLYN-VODA-TOPENÍ

Montáž, servis plynových spotřebičů a zařízení včetně revize. Prodej a montáž kotlů plynových, peletových, peletkových a na tuhá paliva. Instalatérské práce.

CCCYKLO

Provoz cykloservisu, oprava všech druhů kol, elektrokol i koloběžek.

Jan Krátký

Provádění montáží, instalací a oprav chladírenských zařízení.

VOICE BIKE s.r.o.

Výroba a distribuce jízdních kol vlastní značky VOICE. V sortimentu naleznete elektrokola s pohonem BOSCH, horská, crossová, silniční, městská a dětská kola. Půjčovna elektrokol a testovací centrum, servis všech značek jízdních kol, široký sortiment …

Jaroslav Panc - Servis - JAPAS

Opravy chladniček a mrazniček včetně klimatizací. Revize úniku regulovaných látek.

Jan Cenkl K + C Servis

Elektrostatické nanášení tvrdokovu a nízkootěrových materiálů do 70 HRC.

Josef Červenka - HYDRAULIKSERVIS

Prodej a servis hydraulické stavební techniky a strojů VOLVO čelní kolové nakladače, dumpery, bagry a vyvážecí soupravy. Nabízíme opravy hydraulických zařízení: hydraulické ruky, válce, hydraulické převodovky a hadice a čerpadla Sunfab.

Českomoravská železniční opravna, s.r.o.

Opravy a údržba kolejových vozidel a jejich součástí.

Ski areál Přemyslov

Ski areál patří mezi nejmodernější lyžařská střediska v oblasti Jeseníků. Areál se nachází na Přemyslovském sedle v nadmořské výšce 760 – 960 m n.m. Součástí areálu jsou čtyři sjezdové tratě obsluhované čtyřsedačkovou lanovkou a dvěma vleky, parkoviště, …

Miloslav Hausner

Opravujeme zvedací, mechanizační a manipulační zařízení.

DPOV, a.s.

Servis a opravy železničních kolejových vozidel.

KLAZA spol. s r.o.

Nákup, prodej a servis použité manipulační techniky a náhradních dílů. Půjčovna osobních a užitkových vozidel. Prodej autobaterií.

Veloservis Bohuslav Štukheil

Provozujeme cykoloservis. Provádíme servis kol značky Shimano. Používáme náhradní díly značky DT Swiss. Nabízíme úpravy, stavby kol, montáže doplňků a další služby dle přání zakázníka.

Pavla Zapletalová

Opravy bot, kožené galanterie a textilu.

Ski centrum Ivo Neradil

Provozuji bazar a servis lyží a lyžařského vybavení s možností komisního prodeje. Zajišťuji lyžařskou školu.