Opravny a servisy • Ústecký kraj3. strana

Petr Rubický

Montáž, instalace a opravy plynových rozvodů a spotřebičů do 50KW. Nabídka komplexních služeb v oboru plyn.

VLČEK KOMPRESORY spol.s r.o.

Nabízíme rotační kompresory Mattei, jsme autorizovaným prodejcem a servisním střediskem významného světového výrobce šroubových kompresorů firmy Ingersoll Rand. Naší specializací jsou kompletní dodávky technologií včetně potrubních systémů pro nově budované …

Milan Doležal

Prodej a servis zahradní a lesní techniky značek STIHL a VIKING. Dodáváme a servisujeme sekačky, zahradní traktory, pily, vysavače listí a další stroje.

Antonín Spurný

Autorizovaný servis Škoda Liaz, generální opravy, přestavby i speciálních strojů - sypače, pluhy atd. včetně STK. Likvidace autovraků všech značek.

HERBY SERVIS

Provádíme prodej a servis jízdních kol, lyží a jejich doplňků. Autorizovaný ski servis MONTANA. Zastoupení značky CTM v České republice. Montáž kol na zakázku. Produkty sportovní výživy NUTREND. Pěší výlety a cyklovyjížďky s certifikovaným průvodcem přírodou.

AUTHOR BIKE CENTRE Pavel Brabec

Zabýváme se prodejem jízdních kol a veškerého příslušenství. kola pánská, dámská i dětská, cestovní, horská, crosová dresy, kalhoty, boty, chrané pomůcky apod. Vyberete si zde také potřeby pro fitness a lyžování. Více než 20.let zkušeností v našem …

Schäfer a Sýkora, s.r.o.

Servis a údržba nákladních a přípojných vozidel, příprava na STK, kontrola a měření emisí vznětových motorů. Opravy autoplachet a ruční mytí vozidel.

Pavel Šmelhaus

Montáž, opravy a rekonstrukce chladicích zařízení, klimatizací.

Jaroslav Neumann

Provádíme opravy motorových pil, sekaček a křovinořezů. Nabízíme prodej a broušení řetězů.

Josef Paul

Nabízíme opravy domácích lednic a mrazáků. Prodáváme, montujeme a zajišťujeme servis průmyslového chlazení, bytových a průmyslových klimatizací.

Václav Laholík

Prodej a opravy jízdních kol a cyklistického oblečení.

Pavel Nadvorskij

Nabízíme montáže i servis chladicí a klimatizační techniky.

Šlapací kolo

Prodej kol a elektrokol značek DEMA, Kellys, Merida, BH Bikes, Rock Machine. Široký výběr doplňků a příslušenství pro cyklistiku. Samozřejmostí je záruční servis našich značek a také pozáruční servis jízdních kol všech značek.

HENNLICH s.r.o.

Přední český dodavatel systémů vytápění a chlazení tepelnými čerpadly a kapilárními rohožemi. Zajišťuje kompletní dodávku systému od ekonomického zhodnocení investice, přípravy a vypracování projektu, dodávek veškerého materiálu, zajištění výstavby až po …

GERHARD HOREJSEK a spol., s.r.o.

Autorizovaný prodejce vozidel Volkswagen a Škoda, kompletní servisní služby. Výkup vozů všech značek na protiúčet. Prodej náhradních dílů VW, Škoda, Audi. Autobazar s vyzkoušenými vozy. Přistavení náhradního vozidla.

Karel Bureš

Provádíme opravy a stavby starších analogových i moderních obráběcích strojů s mechanickým pohonem.

Jan Břešťan

Provádění kompletního servisu pro plynové kotle Junkers.

Jaroslav Vízek

Servis plynových kotlů, pravidelné roční prohlídky, uvádění do provozu, čištění, opravy, výměny kotlů. Měření spalin dle TPG 70401. Montáž detektorů CO.

L A N A , spol. s r.o.

Výroba a montáže: ocelové konstrukce, čistírny odpadních vod, betonářské armatury, tlakové hadice. Opravárenská činnost: opravy stavebních, lesnických a zemědělských strojů, hydraulických mechanizmů, nákladních a osobních vozidel. Obchodní činnost: hutní …

Kamil Štercl

Zajišťujeme opravy, servis a montáže plynových zařízení. Provádíme prohlídky a údržbu plynových kotlů a kamen.

Martin Frk

Servis a opravy chlazení, ledniček a mrazniček.

Mechanika Teplice, výrobní družstvo

Provozování servisu tachometrů a fotopřístrojů. Provádění oprav šicích strojů a výroba klíčů a autoklíčů.

FORKLIFT CZ s.r.o.

Dodáváme kompletní sortiment vysokozdvižných vozíků, nízkozdvižných vozíků, paletizačních vozíků, skladovací techniky a regálových systémů.

Boleslav Bohata

Prodej, montáž a servis plynových spotřebičů. Provádění montáží rozvodů plynu a topení.

Michal Daněk

Poskytuji prodej i servis dentální zdravotnické techniky.

ZEMAN - OTS LITOMĚŘICE

Jsme největší prodejce a importér teplovzdušných agregátů v České republice. Specializujeme se na přímý dovoz od firmy ITM. Prodáváme mobilní i stacionární teplovzdušné agregáty EUROHEAT, vysokotlaká mycí zařízení EUROCLEAN, úklidové stroje GENIUS, …

Jiří Cimr

Nabízím opravy a montáž bytové elektroinstalace.

Jan Živnůstka

Zajišťujeme rekonstrukce, modernizace a opravy výtahů včetně kompletního servisu. Nabízíme dodávky a montáže nových výtahů a invalidních plošin, pravidelné revize a provozní, odborné i inspekční prohlídky výtahů a odborné zkoušky.

LT Bike

Prodej, servis a opravy jízdních kol. Specializovaná prodejna silničních, horských a trekingových kol českých výrobců Pells a Maxbike. Dále nabízíme k prodeji komponenty a příslušenství pro kola i cyklisty, jako jsou boty, oděvy, …

Vladimír Puncman

Zabýváme se sezónním výkupem jablek. Servis a prodej velkokuchyňského zařízení.

Josef Skřivánek

Prodej nových, použitých i repasovaných náhradních dílu a příslušenství pro manipulační techniky.

Opravy plavidel s.r.o.

Provádíme opravy lodí, hausbotů a plavidel, rekonstrukce interiérů, instalace lodních motorů a převodovek, systémů navigačních světel. Provozujeme i bazar použitých plavidel.

SVOBA s.r.o.

Prodejna, servis a půjčovna nářadí. Nabízíme elektrické ruční nářadí, vrtačky, brusky, kladiva, šroubováky i pily. Zahradní technika. Najdete u nás sekačky, sněhové frézy, křovinořezy a plotostřihy. Prodej a půjčování stavební techniky. Veškerý náš sortimen …

Meli, s.r.o.

Firma provádí opravy čističek a předčističek osiv. Prodej náhradních dílů čističek PETKUS.

Jan Plačko

Nabízíme opravy čerpadel domácích vodáren, zahradních, kalových a objemových čerpadel Sigma, KDF, GF, NJF i SVA.

Svatopluk Procházka

Zajišťuji montáže, údržbu a regulace plynových či elektrických kotlů.

Jiří Votrubec - NÁŘADÍ, NÁSTROJE - PRODEJ, SERVIS

Prodej, servis, broušení a ostření nářadí a nástrojů, kotoučových pil, řetězů, nůžek a nožů. Servis zahradní techniky.

HELGOS, s.r.o.

Realizace, rekonstrukce, revize a opravy výtahů, výroba výtahových rozvaděčů.

KL sport - Václav Culek

Nabízíme: Prodej kol na splátky. Půjčování jízdních kol. Půjčování střešních boxů. Servis a opravy jízdních kol. Testování jízdních kol.

Vodohospodářské služby ČR s.r.o.

Provádíme rozbory vody (včetně základní mikrobiologie) odpadních a průmyslových vod, rozbory studniční vody, pitné vody apod. Zahrnuje krácené (např. pro účely kolaudace) i úplné rozbory, akreditované odběry pro komerčně provozované zdroje a osoby povinné k …

Jan Šuster

Provoz navijárny motorů a servisu elektromotorů, převodovek, pohonů apod.

Miroslav Havrda

Opravy a servis chladicích zařízení a průmyslových klimatizací.

JMT Děčín, s.r.o.

Servisy dopravní a manipulační techniky, vysokozdvižných vozíků.

Milan Sailer

Nabízím servis spotřební elektroniky.