Opravny a servisy • Česká republika a okolí58. strana

Ivana Pačesová

Nabídka oprav a úprav oděvů, šití záclon i ložního prádla. Provádění zakázkové výroby dětského ložního prádla.

Hodinářství Filip Kubelka

V internetovém obchodě nabízíme designové hodiny a hodinky. Nástěnné, stolní a kyvadlové hodiny, hodiny řízené rádiovým signálem, bicí a dětské hodiny. Hodinářský servis: servis hodinek, opravy hodin, výměna baterií, výměna pásků, výměna skel, testy …

PRAGOLIFT VÝTAHY, s.r.o.

Zajišťujeme dodávky, montáže a rekonstrukce výtahů. Provádíme modernizace a generální opravy.

Jaromíra Václavíková

Výroba oděvů a textilních doplňků.

Jan Lečbych

Částečné i generální opravy klavírů, pianin a některých typů čembal a spinetů na špičkové úrovni. Mimo jiné se zabývá výkupem starších a prodejem opravených nástrojů. Dnes se již také zaměřuje na opravy historicky cenných nástrojů s důrazem na zachování …

Tomáš Petráň

Nabízím opravy i výměny plynových spotřebičů, vodovodního a kanalizačního potrubí.

Veloraj.cz

Prodej a servis jízdních kol, půjčovna boxů, příčníků a nosičů THULE.

Pavel Todorov

Prodej a servis horských, crossových, trekingových i silničních kol.

CYKLOSPECIALITY s.r.o.

Prodej, servis, půjčovna, bazar, zakázková výroba. Skládací kola, elektrokola, dětské a nákladní přívěsné vozíky.

INTERSPORT ČR - SPORTOVNÍ VYBAVENÍ, POTŘEBY, ODĚVY

INTERSPORT je největším prodejcem sportovního oblečení a vybavení na světě. Společnost je zastoupena ve více než 39 zemích světa, v České republice má 34 obchodů. Nabízíme sportovní potřeby a vybavení pro děti i dospělé. Prodej světových i privátních značek: …

Hodinářství Praha

Jsme hodinářství pokračující v rodinné tradici od roku 1929. Zabýváme se opravami všech typů hodinek a hodin. Mezi naše další služby patří údržba hodinek a drobný prodej řemínků, baterek a hodinek.

V.D.V., stavební a obchodní, spol. s r.o.

Realizujeme rekonstrukce bytových i nebytových prostor. Zahrnuje adaptace či modernizace. Velký výběr elektroinstalačního materiálu. Autodoprava vozem AVIA 31 s hydraulickým čelem. Řešení havárie na vnitřním rozvodu vody, topení, plynu či elektroinstalace.

Roman Rejka - OPRAVNA OBUVI A BRAŠNÁŘSTVÍ

Zabýváme se opravou obuvi a brašnářstvím. Díky již zmíněným bohatým zkušenostem jsme schopni zhotovit jakékoliv komplikované zakázky, se kterými se k nám naši zákazníci obracejí. Preferujeme kvalitu nad kvantitou, a proto pracujeme pouze s kvalitním …

Jiří Němec

Montáže, revize a opravy vybavení v posilovnách, tělocvičnách a na sportovištích.

Ivana Polášková

Provozuji zakázkové dámské krejčovství. Provádím opravy dámských i pánských oděvů. Šiji kostýmy, saka, kalhoty, svatební i společenské šaty, divadelní a historické kostýmy. Nabízíme zkracování i výměny zipů.

Jana Moulíková

Zabýváme se patchworkem. Nabízíme opravy oděvů. Provozujeme čistírnu péřových, kožených a jiných výrobků.

myHory s.r.o.

Poskytujeme profesionální služby lékařům v celé České republice. Naším cílem je poskytovat lékařům všech odborností veškeré služby potřebné pro hladký a bezproblémový chod jejich ordinace – lékařský software, e-recepty, e-neschopenky, IT poradenství, IT …

Pavel Skrčený - instalatérské potřeby, s.r.o.

Firma s více než 20letou tradicí se zabývá distribucí instalatérských potřeb, montáží a maloobchodním i velkoobchodním prodejem. Nabízíme širokou škálu instalatérských potřeb jako jsou čerpadla, topení, sprchové zástěny, koupelnový nábytek, vodovodní baterie, …

Alfa Profit s.r.o.

Zajišťujeme komplexní servis a opravy KEG sudů, výkup kegů, prodej nových i použitých kegů.

Albert Červenka - A.P. Albi

Nonstop expres maloobchodní prodej domácích spotřebičů, čerpadel a náhradních dílů. Opravy domácích spotřebičů (pračky,myčky, sušičky ). Opravy u zákazníka i dílensky.Po dohodě i jiné spotřebiče.

SENZA, spol. s r.o.

Nabízíme kominické, elektroinstalační a instalatérské práce. Zabývám se také plynařskými pracemi včetně servisu plynových spotřebičů. Provádíme revize elektroinstalací i plynových spotřebičů. Služby: Nonstop pohotovost.

Helena Sibřinová Hela

Šití na zakázku a opravy prádla. Šijeme oblečky na panenky, kojenecké a dětské oblečení a bytový textil.

Petr Dürrhammer

Firma provádí opravy hudebních nástrojů, prodej a půjčování nových i použitých nástrojů, aparatur a doplňků.

U Ševce Matěje

Nabízíme veškerou opravu obuvi, zipů, klenky, zužování, sterilizace obuvi a další. Vyrábíme klíče. Nově děláme vchodové a dveřní čipy. Provádíme gravírování, broušení nožů a nůžek. Nabízíme bezpečnostní vložky a zámky ve 3. a 4. bezpečnostní třídě. Výroba …

DEMOS, spol. s r.o.

Servis, půjčovna a revize stavební zvedací techniky. Nabídka opravy jeřábů.

K V 2 A U D I O - REPROBOXY, ZESILOVAČE - Vladimír WILDT

Prodej a zprostředkování ozvučovací techniky. Opravy hudebních nástrojů. KV2 vytvořila další, aktivní reprosoustavy nové generace. K dispozici předváděcí centrum Hostivař, lze zkoušet aparatury při plném výkonu a zákazníci jsou tak dokonale informováni o …

ŠTĚRBA KOLA

Nabízíme prodej a servis kol, cyklistických potřeb, oblečení a doplňků na kola. Author, Merida, Cannondale, GT, Specialized a z doplňků např.: Sidi, FSA, PearlIzumi, Giro, camelbak, Bell, X-bionic aj.

Zdeněk Kristek

Servis zahradní, chalupářské, farmářské a malé komunální techniky.

Sport bazar Baf

Prodáváme lyže, boty sjezdové a běžecké, běžky, snowboardy, brusle, hole, vosky, brýle, obaly na lyže, čepice, helmy (přilby), podkolenky, ponožky, bundy. Nabízíme služby: půjčování ski, půjčovna lyží a snowboardů, běžek, servis lyží a snowboardů.

Temav, spol. s r.o.

Prodej čerpadel ze silnostěnné Cr-Ni-Mo oceli. Výhradní zastoupení značky Hilge.

HM, s.r.o.

Dodávky a montáž zařízení pro gastronomické provozy. Zajistíme pro uživatele kompletní projektovou dokumentaci od studie přes projekt ke stavebnímu povolení. Podle požadavků jsme schopni zajistit vybavení kompletního provozu varnou i chladící technologií, …

Jiří Trávník – hodinový manžel Praha 3

Nabízím služby hodinového manžela. Provedu pokládky podlah a koberců, drobné opravy či montáže a demontáže nábytku. Zajišťuji instalatérské a topenářské práce.

Martin Hošek

Zajišťujeme montáže, opravy a rekonstrukce chladících zařízení i tepelných čerpadel.

Pražské výtahy, s.r.o.

Výroba, dodávka a montáž všech typů výtahů a zvedacích plošin. Realizace výtahů na klíč včetně zajištění stavebního povolení, stavebních prací a výtahových šachet. Rekonstrukce, modernizace, opravy, údržba a servis v souladu s ČSN a EU.

Moje Lavazza

Prodej kávy Lavazza BLUE spojenou s bezplatným zapůjčením kávovarů. Kávovary Lavazza BLUE – přístroje se vyznačují minimalistickým designem Pininfarina a velice jednoduchou obsluhou. Stačí pouze vložit do přístroje kapsli s nápojem zvolené chuti a pomocí …

OMNICON s.r.o.

Nabízíme technickou správu budov a areálů. Provádíme správu i servis kotlů a kotelen. Návrhy rozvodů plynu, revize plynových rozvodů a spotřebičů. Realizujeme veškeré činnosti spojené s topením.

Jan Demeter

Opravy obuvi, tašek, brašen a koženého zboží.

Pavel Coufal - Athermia Servis

Servis plynových kotlů Protherm, Viadrus, Therm, Dakon, Destila. Havarijní servis, uvádění do provozu.

Zetrans, s.r.o.

Kompletní realizace vzduchotechnických zařízení včetně projektu dodávky a montáže. Montáž akustických stěn a podhledů.

Krejčovství Ivana Soukupová

Zhotovení záclon, závěsů a jiných věcí do interiéru. Úprava oděvů, zkrácení a prodloužení šatů, kalhot, sak. Výměna podšívek, zipů u bund, kabátů, kalhot. Zužování a rozšiřování na míru. Vysazování kroku u kalhot. Oprava trhlin záplatováním a štepováním. …

Můj gastro servis

Záruční i pozáruční servis gastronomických zařízení. Prodej veškerého gastronomického zařízení - konvektomaty, myčky, kuchyňské roboty, pánve, pece. Předváděcí akce konvektomatů, interaktivní vaření.

TOBEX Praha v.o.s.

Prodej ložisek a příslušenství ložisek, včetně speciálních miniaturních ložisek do RC modelů, ložisek autoklimatizace, ložisek do kol auta atd.

Ing. Hrbáč Jaroslav

Zakázková výroba kuchyní, nábytku a doplňků pro obytné i veřejné interiéry, s komplexní realizací od návrhu až po montáž, ve standartním i luxusním provedení, s dodávkou elektrospotřebičů.

Martin Černý

Prodej, servis a stavba horských, silničních a trekingových kol a komponentů. Nabízíme také zakázkové stavby kol nebo přestavby kola na elektrokolo. Provozujeme také e-shop.

Velointest – Ing. Jan Taich

Zajišťujeme prodej kol Trek a GT. Zaměřujeme se na poskytování garančního i pozáručního servisu. Provádíme testování a nabídku technického poradenství.

Zbyněk Spálenka

Opravy a servis elektroniky a domácích spotřebičů.