Půjčovny • Česká republika a okolí53. strana

Fun charter

Jsme jachtaři celou svou duší. Zajistíme Vám pronájem plachetnic, katamaránů i motorových člunů v Chorvatsku, Řecku, Itálii a v dalších atraktivních destinacích nejen ve Středozemním moři. Rádi Vám také pomůžeme k vlastní kapitánské licenci a dáme typy na …

SUN Ski & Board School

Provozujeme rozsáhlou síť lyžařských a snowboard škol a půjčoven v ČR, sportovní obchody. Dále pořádáme kurzy pro instruktory lyžování, snowboardingu. Letní programy lanové centrum, terénní sjezdové koloběžky, horská kola, paintball, teambuilding.

Gasta & Čoupek

Komplexní zabezpečení objektů – zabezpečovací systémy, bezpečnostní či protipožární dveře, trezory a sejfy, mříže, skříně na zbraně, zámky, cylindrické vložky, systémy generálního klíče, příruční pokladny, kování, poštovní schránky, rozvorové systémy a …

Moda Porte studio, s.r.o.

Nabídka svatebních, společenských a XXL šatů a šatů pro družičky od značky Dianeyla.

Promarket - Zdeněk Hejduk

Zabýváme se maloobchodním prodejem spotřební elektroniky. TELEVIZORY DIGIFOTO VIDEOKAMERY DOMÁCÍ KINO DVD & VIDEO HIFI & REPRO MP3 & AUDIO CARAUDIO PLAYSTATION MÉDIA, PAMĚŤOVÉ KARTY VAIO & MONITORY KABELY & REDUKCE SATELITY & DVB-T …

Ringer lešení a bednění s.r.o.

Již po generace vyrábíme lešení a bednění, ale i potřebné příslušenství a ucelená řešení.

ACTION light and sound service, s.r.o.

Poskytování technického vybavení a zařízení na kulturní, společenské a reklamní akce.

Lucie Svobodová

Nabídka služeb svatebního salonu. Provozování půjčovny svatebních a společenských šatů, obleků i doplňků.

Salon Crystal

Provozuji půjčovnu svatebních a společenských šatů.

GM Sport

Běžky, lyže, snowboardy – prodej, bazar, servis. Půjčovna lyžařských potřeb, půjčovna lyžařských setů již od 590 Kč (lyže, boty, hole, přilba). Prodej – výhodné nové běžkové sety (běžky, vázání, boty, hole) již od 1990 Kč. Nabízíme nové i použité lyže, …

RideOn koloběžky s.r.o.

Specializujeme se na prodej koloběžek. Provozujeme též půjčovnu koloběžek.

Ivo Balon

Zajišťování technického servisu akcí, zejména zvukových a světelných zařízení. Možnost pronájmu pódií a zprostředkování umělců.

Mgr. Lenka Brožková – laktační a psychologické poradenství

Poskytuji služby laktačního a psychologického poradenství. Nabízím podporu v různých životních oblastech. Mohu nabídnout psychologickou diagnostiku předškolního dítěte (školní zralost, intelektové dovednosti, slabé-silné stránky), přípravný kurzík na školu a …

Korený-racing s.r.o.

Krytá motokárová dráha se sport barem disponuje tratí situovanou ve dvou podlažích. Možnost využití dětských motokár do 3 let. Pořádáme amatérské závody či Hanácký okruh. Půjčovna motokár. Dárkové poukázky na motokárovou jízdu. Možnost pronájmu prostor pro …

David Londa

Provozujeme půjčovnu čistících strojů na koberce a čalounění Karcher.

Zdeněk Janda

Půjčovna a prodej vybavení pro paintball.

Paintball HraBarev.cz

Jsme profesionální pořadatel paintballových her. Provozujeme adrenalinový areál zaměřený na paintball u metra Zličín - 11 budov, 32000 m2. Pořádáme firemní, soukromé i veřejné paintballové akce po celé ČR. Půjčujeme kompletní vybavení na paintball.

Půjčovna výčepního zařízení - Vladimír Valášek

Zapůjčuji výčepní zařízení s příslušenstvím, stoly a lavice tzv. pivní sety, benzinovou centrálu 220V. Nabízím kompletní sestavy pípy s chlazením a kompresorem nebo CO2 pro čepování piva. Prodej piva k zapůjčenému zařízení.

Promat, spol. s r.o.

Jsme malá rodinná firma, která si zakládá na profesionálním a zároveň individuálním přístupu k zákazníkům. Po celou dobu naší existence se zabýváme prodejem malé zahradní techniky. Autorizovaný prodej a servis produktů: Husqvarna, Jonsered, Partner, Gardena, …

TIEFENBACH, s.r.o.

Silniční motorová nákladní přeprava materiálu. Půjčovna stavebních strojů. Provádění staveb, jejich změn a odstaňování. Realizace zemních a pozemních prací, které zahrnují mosty a úpravy vodotečí a jezů. Pilotování ve vodotečích. Kompletní příprava …

Bellinzoni

Prodej přípravků na údržbu leštěného kamene.

Ilona Korbelová

Pronájem montážní plošiny MP13 vhodné pro práce ve výškách. Nabídka kácení a ořezů stromů.

AUTOJEŘÁBY OLOMOUC s.r.o.

Jeřábnické práce – krátkodobý i dlouhodobý pronájem autojeřábů. Disponujeme autojeřáby od výrobců Lebherr a Tatra o nosnostech 20 až 70 tun. Veškeré jeřábnické práce provádí naši řádně proškolení zaměstnanci s certifikovanými prostředky pro …

Michlovský - PROTLAKY - ZEMNÍ PRÁCE, INŽENÝRSKÉ SÍTĚ

Jsme významným realizátorem specializovaných stavebních prací na území České a Slovenské republiky. Předmětem naší činnosti je zejména oblast řízených a neřízených protlaků (ocel, Hobas, HDPE, kamenina), dále zemní práce, výstavba inženýrských sítí, …

Michlovský - stavební, s.r.o.

Poskytujeme komplexní služeby ve výstavbě telekomunikačních sítí ( optických a metalických ), energetických, vodovodních, kanalizačních a plynovodních. Dalším důležitým předmětem činnosti je provádění definitivních povrchů. Taktéž provádíme na základě …

INGRO-Trade, s.r.o.

Nabízíme prodej a půjčovnu svařovací techniky Telwin. Invertory, trafosvářečky MMA, MIG-MAG, TIG, plazmové řezačky, bodové svářečky, svářecí elektrody, dráty pro svařování, brusivo. Prodáváme autonabíječky, startéry, auto zvedáky, ruční nářadí.

Ski-Snowboard sport Hulín

Provozujeme půjčovnu a servis sjezdových i běžeckých lyží a snowboardů.

Jiří Švancara

Pronajímáme rámová, pojízdná i prostorová lešení. Zajišťujeme montáž i dopravu na stavbu a provádíme zateplování budov na klíč.

František Kyllar

Půjčování a dlouhodobý pronájem vysokozdvižných pracovních plošin. Pronájem a přistavení kontejnerů včetně odvozu a likvidace odpadů a stavební sutě, dovoz štěrkopísku. Zemní a výkopové práce, bourací práce včetně odvozu. Pronájem jeřábů a vibračních …

Roman Krčmář

Provoz půjčovny stavební mechanizace a nářadí. Prodej nářadí a nástrojů.

Luděk Sláma

Pronájem stanů na oslavy narozenin, svatební hostiny, kulturní a firemní akce.

ALEKA, s.r.o.

Nabízíme výhodný pronájem montážních a pracovních plošin pro výškové práce. Dokonalý pomocník při opravách nemovitostí, rodinných domů, fasád a prořezávání stromů.

Martin Staněk

Půjčovna a servis lyžařského i cyklistického vybavení. Prodej sportovního vybavení včetně doplňků.

Lenka Haklová

Firma byla založena v roce 2007 na základě živnostenského oprávnění a firma podniká v následujících oborech: ubytovací služby, přípravné a dokončovací práce, specializované stavební činnost, zprostředkování obchodu a služeb, velkoobchod a …

Hotel Vega

Na rozdíl od jiných hotelů v mikroregionu luhačovické přehrady, Luhačovice a Pozlovic, bylo pro stavbu hotelu Vega vybráno místo nahoře, nad přehradou, na svazích pod Komoncem, místo s romantickými výhledy nerušenými okolní zástavbou, místo tiché a klidné bez …

Versura s.r.o.

Pronájem a prodej stavebních strojů, demoliční a hutnící techniky s příslušenstvím. Naše stavební stroje vynikají flexibilitou použití. Půjčujeme ruční nářadí nebo kompresory. Provádíme zemní práce.

Jiří Nohavička

Pronájem, montáž, prodej a projekce fasádního i zátěžového lešení.

Milan Červený

Nabídka pronájmu mobilních jeřábů a kompletní jeřábnické práce, pronájem zemních strojů včetně dodání komplexních stavebních zemních prací a autodopravu vlastní technikou, přeprava stavebních strojů a zařízení na návěsovém podvalníku. Provádíme také …

CS Trade s.r.o.

Pronájem motocyklů. Prodej moto oblečení a vybavení. Najdete u nás kvalitní bundy, kalhoty, kombinézy, boty, rukavice, helmy, chrániče, funkční prádlo a doplňky značek Spidi, MBW, Suomy, Forma a MT. Provozujeme také e-shop. Prodej a pronájem nových i …

Drtiče - třídiče s.r.o.

Zabýváme se pronájmem a zápůjčkou strojního zařízení určeného k drcení a třídění přírodních materiálů, stavebních odpadů a dalších separátů. Mezi naše služby patří drcení kamenů, betonů a jiného stavebního odpadu, třídění, doprava materiálu, demolice a …

OPLUŠTIL - STAVBY, s.r.o.

Nabízíme přistavení a pronájem kontejnerů, dovoz materiálu a sypkých hmot, odvoz a uložení stavební sutě. Dále pronájem stavebních strojů a mechanizace. Provádíme bourací práce a demolice hydraulickým kladivem.

Josef Růžička

Půjčujeme čistící stroje na koberce, čalouněný nábytek a automobily značky Kärcher.

BALUS půjčovna lešení, s.r.o.

Provozujeme půjčovnu fasádního rámového lešení typu NJ UNI 70/100 včetně montáže, demontáže a dodávky. K dispozici máme celkem 30 000 m2. Na požádání dodáme ochranné sítě.

Jiří Rosenmüller - zemní práce

Provádíme strojní zemní a bourací práce, přípravné stavební práce moderními stroji. JCB 3CX, 4CX, CASE 788.

CESIS, s.r.o.

Řezání a vrtání železobetonu, podřezání vlhkého zdiva. Sanace a hydroizolace. Prodej a renovace diamantových nástrojů, prodej sanačních hmot. Půjčovna elektrického ručního nářádí.

Eva Fučíková - e-shop

Náš sortiment vychází z tradiční lidové tvorby. Internetový prodej dřevěných a kovaných výrobků, keramiky, šperků a textilních obrázků. Provozujeme také půjčovnu loděk na vodním toku v zámeckém parku Blatná, který je nedaleko našeho obchodu.

ADAM CAR, s.r.o.

Stěhování bytů, kanceláří, skladů, trezorů, pian apod. Prodej a pronájem manipulační techniky Hanselifter. Nabídka vnitrostátní i mezinárodní dopravy. Provoz motelu a ubytovny ADAM.

Blanka Antošová

Nabízím k pronájmu skákací hrad se skluzavkou o velikosti 3,5 x 2,6 x 2,2 m pro menší party, akce, rodinné oslavy, dětské dny, mateřské školky.