Půjčovny stavebních strojů • Česká republika a okolí2. strana

MV STAV CZ s.r.o.

Kompletní bytová a průmyslová výstavba včetně zpracování projektové dokumentace, vyřízení stavebního povolení až po předání hotového díla s úspěšnou kolaudací. Společnost dále provádí rekonstrukce a dílčí opravy. Společnost disponuje vlastním technickým …

Wacker Neuson s.r.o.

Prodej a servis stavebních strojů a zařízení. Pronájem stavební techniky včetně poradenství. Prodej široké palety použitých stavebních strojů.

Elektromontáže Václav Vaidiš

Naše firma nabízí veškerou elektromontážní činnost, zejména se jedná o: výstavbu, rekonstrukci a údržbu trafostanic 22 kV / 4 kV, vzdušné vedení vysokého napětí – izolovaného i holého, vzdušné vedení nízkého napětí – izolovaného i holého, zemní …

CHAT, s.r.o.

Pronájem autojeřábů Tatra 148 AD20 i V3S080 a sklápěcího přívěsu do 5,5 tuny.

Hvozda stroj

Půjčovna nářadí a stavební mechanizace. Založená Pavlem Hvozdovským se zabývá servisem, pronájmem a prodejem stavebních strojů a stavebního nářadí. Naše práce se opírá o mnohaleté zkušenosti a znalosti potřeb zákazníka. Spokojenost zákazníka je pro nás na …

Stan-Da

Půjčovna přívěsných vozíků, autopříslušenství a zahradní či stavební techniky. Zahrnuje pily, příčníky, střešní nosiče a boxy, leštičky karosérií, rodinné stany, střešní nosiče kol, bourací kladiva, malé vrtačky, vibrační brusky, diamantové stolové pily, …

Global-group

Taxislužba, nákladní autodoprava, autobusová doprava, mikrobusová doprava, pronájem stavebních strojů i s obsluhou. Zahrnuje reklamní a akviziční činnost.

BZ-rent s.r.o.

Zemní, výkopové a demoliční práce. Pronájem pásových bagrů o hmnotnostech 1 až 22 tun. Půjčovna stavební techniky. Provádíme diamantové (jádrové) vrtání a řezaní železobetonu, betonu, kamene a dalších stavebních materiálů. Dodáváme pojízdné hliníkové lešení a …

DĚLÁM STOJKY

Pronájem stavebních stojek a podpěr např. pro: dočasné podepření skládaných stropních konstrukcí, podepření bednění stavebních otvorů, podchycování statických poruch staveb, pažení stavebních jam, dočasné podepření při rekonstrukci krovů apod.

TARENT – půjčovna

Nabídka půjčovny stavebních strojů, osobních a nákladních užitkových vozidel včetně drobné stavební mechanizace.

Banex, s.r.o.

Nabídka zemních prací, kontejnerové dopravy a výkup použité stavební techniky. Půjčovna hutnící techniky.

Luboš Sedláček

Kompletní zakázky velkého i malého rozsahu, zajišťují inženýrské sítě, kanalizace, pokládku zámkové dlažby, přípravné práce pro stavby, terénní úpravy rovinných i svažitých terénů, výkopové a zahrnovací práce, hloubení rýh pro inženýrské sítě, demolice …

STAVITELSTVÍ DS s.r.o.

V rámci naší činnosti zajišťujeme: výstavbu a rekonstrukce pozemních komunikací, návrhy a realizace silničních staveb, výstavbu a rekonstrukce chodníků, návrhy i realizace zpevněných ploch, terénní úpravy, zemní práce, víceúčelová sportovní …

Karel Rulf

Stavební činnost, monitoring a revize potrubí inženýrských sítí, demolice, doprava, půjčovna nářadí a mechanizace, obchodní činnost, výroba dřevěných briket, prodej pohonných hmot.

T-stav s.r.o.

Půjčovna stavebních strojů a nářadí. Montáže a servis strojů u zákazníka. Doprava strojů k zákazníkovi. Možnost zapůjčení veškerého stavebního vybavení. Poradíme s výběrem vhodného stroje.

RAŠOVEC s.r.o.

Prodej a servis stavebních strojů a techniky, náhradních dílů – autorizovaný dealer : stavebních strojů LOCUST, YANMAR a NEW HOLLAND, vibrační techniky NTC a AMMAN, demoliční techniky INDECO. Součástí prodeje je i proškolení obsluhy a servis stavebních …

UNO, v.o.s.

Realizujeme pozemní a inženýrské stavby. Zahrnuje stavby na klíč, bytovou výstavbu, rodinné domy, občanské stavby a průmyslové či administrativní objekty. Pronajímáme stavební i demoliční stroje a zařízení s obsluhou.

REPARE TRUTNOV s.r.o.

Realizujeme výstavbu komunikací a jejich opravy. Zahrnuje gabiony, opravy mostů a propustů, sanace svahů a mostů, kamenné a zámkové dlažby, výstavby opěrných betonových a kamenných zdí, frézovaný asfalt, asfaltobeton a další. Další činnosti: pozemní …

KILDATRANS-CZ, spol. s r.o.

Zajišťujeme strojní čištění vozovek, provádíme zemní práce. Nabízíme služby nákladní autodopravy a půjčovny stavební mechanizace.

3K stavby s.r.o.

Generální dodávka a realizace pozemních staveb občanského a průmyslového charakteru. Kompletní servis od stavebního povolení, projektové dokumentace, cenové kalkulace až po kolaudační rozhodnutí. Zemní práce a autodoprava včetně obsluhy. Pronájem stavebních …

Baraba Brno, s.r.o.

Sanace stok a podzemních prostor. Hloubení šachet, klasické štolování, chemické a cementové injektáže, pískování, provádění staveb.

BETcom, s. r. o.

Prodej a servis strojů a výrobků společností TEK.SP.ED. - BUNKER, EDILGRAPPA a TEREX - COMEDIL.

WEGAR, s.r.o.

Komplexní generální dodávky parních, horkovodních a teplovodních kotelen/kotlů. Výroba membránových stěn, sběrné komory a bubny, hadovité systémy. Zajištění výroby s dohledem v rámci systému řízení jakosti. Svařování ocelových konstrukcí a svařenců. …

Půjčovna strojů Turnov

Půjčujeme, prodáváme a vykupujeme stavební stroje, náhradní díly. Půjčovna a servis stavebních strojů a mechanizace.

DRUP Lanškroun, s.r.o.

Vnitrostátní i mezinárodní silniční nákladní doprava zahrnuje stavební přepravy i přepravy strojů. Zahrnuje přepravy s hydraulickou rukou, dodávkovou i kontejnerovou dopravu, pronájmy nářadí i stavebních strojů.

Mátl & Bula, spol. s r. o.

Prodej, servis, pronájem, půjčovna a bazar manipulační techniky. Nabízíme vysokozdvižné vozíky (VZV), manipulátory, montážní plošiny, stavební a dopravní mechanizaci, diamantovou techniku. Opravy a výroba hydraulických válců, filtry, lisování průmyslových …

Stavební výtahy Karásek Miloslav s.r.o.

Pronajímáme a montujeme stavební výtahy i zdvihadla. Nabízíme značky NOV 650, NOV 1000, GEDA 200 nebo GEDA 500. Pronajímáme střešní výtahy a vrátky, závěsné vrátky, pracovní plošiny PP8 a PP10 od výrobce STROS Sedlčany. Provádíme servis a revize zdvihacích …

Eko-řez

Zemní práce minibagry. Zemní protlaky. Jádrové vrtání zdiva, betonu a železobet. Řezání zdiva, betonu a železobetonu (včetně řezání železobetonových stěn). Půjčovna stavební mechanizace

Jaroslav Stehlík

Nabízíme servis, opravy a prodej stavebních strojů, manipulační techniky. Dále technické kontroly vysokozdvižných vozíků, revize LPG pohonů VZV, prodej náhradních dílů, renovace hydraulických prvků – čerpadla, hydromotory, hydraulické válce, rozvaděče.

David Bohdálek

Provozuje nákladní dopravní službu včetně dovozu písku, štěrku a betonu, přepravy stavebních strojů a odvozu suti. Dále nabízí zemní práce minibagrem a smykovým nakladačem, pronájem kontejneru, skládání hydraulickou rukou, demoliční činnost a půjčovnu lešení, …

ZEPPELIN CZ – prodej a pronájem stavebních strojů

Působíme jako výhradní dovozce stavebních strojů Caterpillar pro ČR. Nabízíme také zemědělské stroje a důlní techniku. Zajišťujeme prodej i pronájem techniky.

Sahan CB, s.r.o. - STAVEBNÍ FIRMA

Rekonstrukce budov, novostavby, průmyslové stavby, zateplování fasád, montáže sádrokartonů, odvoz suti, zemní práce, poradenství, inženýrská činnost. Zajistíme přistavení kontejneru na sutě a domovní odpad od 3 - 7t včetně následné likvidace. Prodej …

Pujcsinaradi.cz

Zabýváme se půjčením elektrického i motorového nářadí. Máme také širokou nabídku drobného ručního nářadí. Půjčujeme nářadí soukromým osobám i firmám. Při dlouhodobém půjčení nářadí domluva individuální ceny. Nově nabízíme modely a hračky. nejen pro děti. …

FINANCIAL SYSTEM s.r.o.

Společnost Finanscial System se zabývá pronájmem nákladní dopravní techniky, jako jsou kamiony, nákladní vozy, přívěsy, návěsy, stavební stroje a další.

ABA SERVICE BÖCKER s.r.o.

Pronájmy a servis stavebních strojů. Servisujeme, půjčujeme a prodáváme náhradní díly například na stavební výtahy GEDA, BÖCKER, stavební vrátky GEDA, CAMAC, WISKEHRS a stavební míchačky ATIKA, LESCHA, LIMEX, STROJSTAV, AL-KO a mnoho dalších značek. …

Miroslav Šmíd

Práce provádíme po celé České republice. Mezi naše služby patří: těžká stavební doprava, úpravy – vodní toky, rybníky, hráze, pročištění koryt, vyhloubení, drenáže, drenážní systémy, skrývka zeminy, dopravní služby, nákladní přeprava, nakládka a …

Martina Poledníková

Nabízíme Vám zprostředkování autodopravy nákladními vozy, dále pronájem autojeřábů do nosnosti 60 tun. V neposlední řadě také stroje na zemní práce a montážní plošiny.

ČINČALA

Provozujeme půjčovnu stavebního lešení (rámového), pro bednění monolitických stropů nabízíme stavitelné ocelové stojky, trojnožky, hlavy stojek, nosné trámy a bednící překližky, pro monolitické základové pásy a věnce je možno zapůjčit dřevěné bednění. Dále …

NorWit, s.r.o.

Firma se zabývá prodejem, servisem a pronájmem diamantových nástrojů a stavební mechanizací. Nabízíme řezací kotouče, řezače spár, stolové pily, vibrační lišty, hladičky, hutnící techniku, ponorné vibrátory, pneumatické nářadí, elektrocentrály, jádrové …

GREKO - ELEKTRO s.r.o.

Elektromontážní práce všeho druhu – instalace, přeložení vedení a zařízení, veškeré instalace, údržba a rekonstrukce trafostanic. Pronájem techniky – montážní plošina, jeřáb, hydraulická ruka, traktorbagr, smykový nakladač. Projekční …

LIVAK,  spol. s r.o.

LIVAK, spol. s r.o.

Jsme společnost se zaměřením na vodohospodářské stavby, realizace vodovodů, kanalizací a čističek odpadních vod. Stavby inženýrských sítí a pronájmy stavební techniky.

Remirent ČR, s. r. o.

Půjčovna stavební mechanizace a nářadí, pronájem a montáž lešení. Prodej nářadí, stavební chemie, spojovacího materiálu, ochranných pomůcek, železářského zboží za výhodné ceny. Jádrové vrtání do železobetonu. Kontejnerová doprava, zemní a nakládací práce.

GIGA RENT– Pronájem plošin

Půjčovna montážních vysokozdvižných plošin. Pracovní plošiny samohybné kloubové, sloupové, nůžkové (diesel i elektro). Pronajímáme vysokozdvižné stavební plošiny. Pracovní výška do 18 m. Přeprava strojů do 14 tun.

Liberec - Dolní Hanychov

IMSTAV Group, s.r.o.

Nabízíme pronájem zemních či univerzálních strojů, jeřábů či nákladních sklápěcích vozidel.

Vojtěch Moťka

Provádění tesařských konstrukcí, výroba a montáž vázaných krovů na novostavbách, repliky a opravy krovů na historických objektech, výstavba masivních dřevostaveb, roubenek, srubů a všech atypických konstrukcí ze dřeva, 3D návrh střechy nebo …

ZEMPRA VLACH

Firma Zempra-Vlach se výhradně zabývá pronájmem a službami v oblastech: *Zemní práce. *Hutnící stroje. *Rypadla a traktorbagry. *Pily,křovinořezy a řezačky. *Kompresory. *Drobná mechanizace(vrtačky,sbíječky,úhlové brusky atd. *Autodoprava. *WAY + …

ZEMI - STAVEBNÍ STROJE

Prodej, servis a leasing stavebních strojů. Kvalitní záruční i pozáruční servis po celé ČR.Nabízíme smykové nakladače, pásová rypadla, minirypadla, kloubové nakladače, vysokozdvižné vozíky, minibagry, traktorbagry a jinou manipulační techniku. ...

Praha

GJW Praha, spol. s r.o.

Nabízíme stavby a modernizace železničních tratí, stanic či vleček. Provoz drážní dopravy a půjčovna stavebních strojů.

JEŘÁBY-ŠPUNDA

Nabízíme jeřábnické práce a pronájem autojeřábu TEREX DEMAG AC-40, Tatra AD-28 ČKD včetně vyškolené obsluhy. Práce nejčastěji realizujeme v regionu Olomouc, Prostějov, Litovel, Šternberk, Přerov, Uničov, Konice, Kostelec na Hané.