Sportovní centra a služby • Česká republika a okolí20. strana

Dance Style Bystřice n.P.

Nabízíme cvičení pro všechny věkové kategorie. Věnujeme se aerobiku, streetdance, body and mind formám. Provozujeme taneční skupinu. Účastníme se vystoupení a soutěží.

TJ Jezdecký klub Jeřice

Nabízíme ustájení koní, parkurový a drezurní výcvik koní, výuku jízdy na koni pro začátečníky i pokročilé.

SportActive, z.s.

Sportovní klub se věnuje sportovním, kulturním, relaxačním i vzdělávacím aktivitám, které jsou zaměřeny pro celou rodinu. Služby: Dětský koutek.

Skiareál Božejov

Provoz lyžařského areálu.

Václav Hromek

Nabídka rybolovu – sportovní rybolov, zimní rybolov, lovení na dírkách a prodej ryb. Osazení rybníka tvoří hlavně kapr, lín, amur, jeseter a další ryby. Široké možnosti sportovního i relaxačního vyžití. U nás si přijdou na své sportovní rybáři, rekreační …

Jezdecký klub Choťánky

Nabízíme ustájení koní, výcvik jízdy na koních, pořádání jezdeckých závodů či pronájem jízdárny. K dispozici je 16 boxů, hlavní stáj o rozměrech 3x4 metry, šatna, sedlovna, mycí box, kryté uvaziště, venkovní jízdárna, skokový materiál, výběhy a další.

JC Bohemia Star

Provozujeme tělovýchovnou jednotu. Pořádáme soutěže, tréninky a vyjížďky na koních.

Lyžařský oddíl Bystřice n.P. o.s.

Provozujeme lyžařský vlek s délkou sjezdovky 320 metrů.

Horolezecký Klub TJ Tiba Jaroměř

Provoz horolezecké stěny o ploše 251 metrů čtvereční a s maximální výškou 8,5 metrů. Na lezecké stěně jsou cesty obtížnosti od 4 UIAA až do 8a fr. Pořádání lezeckých závodů. Možnost zapůjčení lezeckého vybavení.

Painball Zone

Provozuji kryte painballové hřiště s možností zapůjčení vybavení.

Jezdecký klub Stáj Accos Hostivař

Provozujeme sportovní jezdecký klub zaměřený na kočárové ježdění. Naší hlavní náplní je vozatajský sport, který provozujeme pod vedením pana Jana Jelínka. Pro veřejnost nabízíme rekreační vyjížďky po okolí v sedle i v kočáře, výcvik koní v zápřeži včetně …

Občanské sdružení Klub Přátel Golfu Osík

Provozujeme malé amatérské golfové hřiště. Pořádáme turnaje a společenské akce. K dispozici je 18-ti jamková akademie.

Relax Fit Centrum Zásmuky, s.r.o.

Provoz fitness centra se spinningem, saunou, soláriem.

OBCHOD S NÁPOJI - HOŘICE - Jiří Novák

Jsme specializovaný obchod s širokou nabídkou lahvových a sudových piv, vín s Moravy, lihovin, nealko nápojů a cigaret. Též zásobování soukromých (narozeniny, svatby, výročí, grilpárty..) i společenských (plesy, turnaje, koncerty, výstavy ...) akcí s možností …

Jezdecká stáj Skvrňov – Eva Chadimová

Jezdecká stáj nabízí boxové a pastevní ustájení. Jezdecká škola pro začátečníky i pokročilé, pro děti od 6 let, dospělé i seniory, ježdění na koni pro všechny. Svezení dětí na koních od tří let. Stříhání koní.

VIA ALTA a.s.

Provozujeme sportovní a volnočasový areál. K dispozici je krytá tenisová hala se dvěma kurty i venkovní univerzální hřiště. Nabízíme také tenis pro děti i dospělé, máme i individuální lekce tenisu, závodní i rekreační tenis, kempy, coaching.

Bowling Plechová

Provozujeme restauraci s bowlingem. K dispozici jsou dvě bowlingové dráhy bezšnůrkové technologie značky Qubica AMF, bar. Možnost grilování.

Petra Šalomounová

Provozujeme fitcentrum s možností nákupu fitness produktů v našem maloobchodu.

Jiří Quaiser

Nabídka skupinového cvičení alpinning na chodících pásech. Pořádání fitboxu a jumpingu.

Sportovní klub Věžná

Provoz lyžařského vleku.

ZAVŘENO (Otevírá v Čt 17:00)

Hostinec a penzion U Karásků

Nabídka ubytování v penzionu s kapacitou 27 lůžek. K dispozici jsou dvou- a trojlůžkové pokoje a pětilůžkové apartmány, dále pak hosté mohou využít saunu, bazén a restauraci. Nabídka rozvozu pizzy.

Bílý králík, s.r.o.

Spinning a fitness centrum. Fitness a kardio zóna, spinning a solárium. Možnost platby poukázkou.

stáj Abík o.s.

Zaměřujeme se na chov a výcvik sportovních koní, ustájení soukromých koní a služeb s tím spojených. V současné době máme k dispozici 20 vnitřních boxu, venkovní pískovou jízdárnu, krytou halu a 10,5 ha pastvin. Provozujeme jezdecký klub. Nabízíme trénink, …

Středisko pohybu a zdraví o. s.

Provozujeme středisko se zaměřením na tanec, cvičení a rehabilitace. Poskytujeme poradenství ohledně výživy, individuální lekce pohybu a bioenergická cvičení. Nabízíme programy pro školy a školky. Pořádáme ozdravné pobyty i mimo ČR.

BOPO Factory Gym

Provoz fitness centra a poradenství v oblasti výživy.

Cerhenické rybníky - rybolov

Sportovní rybolov v soukromém revíru. Nabízíme pro rybolov 2 rybníky s ubytováním a občerstvením. Rybařit zde může každý, a to nonstop.

Pilates Třebíč

Zabývám se vyučováním a předcvičováním kondičního cvičení. Pilates metoda odstraní bolesti zad, vybuduje pevné centrum těla, odstraní stres, dodá energii, zvýší kapacitu plic a zlepší krevní oběh. Cílem Pilates je propojení a vědomá souhra těla a mysli. …

Sportovní areál K-Triumf

Provoz tenisové dvouhaly, antukových kurtů, venkovního bazénu, sauny či posilovny. Pořádání kurzů jezdectví a střelby.

Lanový park

Provozujeme lanový park. Nabízíme 9 překážek. Zajišťujeme bezpečnost samojištěním. Naleznete u nás i trampolínu, lukostřelbu, stolní tenis a jiné.

Mirka Spinning

Nabízíme: lekce zaměřené na redukci váhy pod dohledem snímačů tepové frekvence, možnost vypracování osobního jídelníčku pro zdravé hubnutí, odborné semináře a osobní konzultace zdravé výživy, pitný režim při lekci zajištěn, zajištění odb

Michaela Mojzis

Nabízíme lekce skupinového cvičení Pilates Institute a cvičení na velkých míčích. Lekce jsou určeny pro maximálně 10 lidí.

JK Obora Poděbrady

Provozujeme stáj zaměřenou na parkurové skákání. Nabízíme pronájem boxů k ustájení koní, tréninkové hodiny, výcvik jezdců, juniorský jezdecký kroužek. Učíme základní teorii o anatomii koní, bezpečnosti práce s nimi, dále jízdu na koni, jejich osedlání a péči …

Farma Rataje

Nabízíme ustájení koní, zemědělské služby a prodej zemědělských produktů v BIO kvalitě. Web (http://www.farma-rataje.cz) již nedostupný.

Fitness Arena

Provoz rodinného fitness centra. Nabízíme služby osobního trenéra a fyzioterapeuta. Poskytujeme skupinové lekce, konzultace, masáže, kosmetické služby (manikúra, pedikúra, parafínové zábaly). Cvičíme kruhové tréninky, flowin, pilates, cvičení pro děti, …

Lyžařské sjezdovky Mrákotín, s.r.o.

Provoz dvou sjezdovek s umělým zasněžováním, vlekem a osvětlením. K dispozici je také parkoviště, občerstvení a ubytování.

Dagmar Trutnová Fenclová

Výroba plexisklových překrytů kabin na letadla a motorky. Nabídka oprav a úprav ultralehkých letadel.

Fitsport

Provoz fit studia. Nabízíme cvičení zvané Alpinning a power jógu. K dispozici jsou sprchy, WC a šatna s uzamykatelnými skříňkami. Možnost posezení na baru. Prodej výrobků zdravé výživy.

Sjezdovka Nutrie

Provozujeme lyžařskou sjezdovku s vlekem. Zajišťujeme umělé zasněžování. K dispozici je parkoviště či večerní lyžování.

Město Poděbrady - zimní stadion

Nabídka služeb souvisejících se zimním stadionem.

Mgr. Jana Odstrčilová

Provoz fitness centra. K dispozici je také solárium a solná jeskyně. Nabídka bodywave, lymfoven, slender life a myostimulace.

HOKEJOVÝ CLUB LITOMYŠL, z.s.

Hokejový klub. Zimní stadion byl vybudován roku 1977. Tribuna pro 1600 stojících diváků byla postavena v roce 2002 a zastřešen byl stadion v roce 2004 podle projektu Ing. Arch. Aleše Buriana. V říjnu roku 2005 bylo dokončeno opláštění východní a jižní strany, …