Sportovní centra a služby • Česká republika a okolí22. strana

Stáje Voříšek

Nabízíme možnost ustájení, výcviku, vyjížděk a podkování koní.

Restaurace Sadská

V našem centru je k dispozici: wifi, bowling, minigolf, squash, aerobic, sálový fotbal, stolní tenis, kalanetika, petanque.

Eva Kupková

Profesionalni lektor a skolitel aerobiku,schwinn cycling,tance a yogy. Nabidka osobnich treninku, skupinovych lekci, workshopu a skoleni pro osobni i firemni klientelu.

Petr Kordík

Nabízíme služby fitcentra, specializace na indor cycling a schwinn cycling.

Ranč Sedící kůň

Nabízíme vystoupení s koňmi na kulturních, sportovních a podnikových akcích i svatby v kočáře s koňským spřežením. Pořádáme letní tábory s koňmi pro děti.

Fitness Rocky

Provozujeme fitness centrum s vybavenou posilovnou (MP COMPANY), soláriem Ergoline 450 Turbo Power. Dále je k dispozici sál pro skupinové cvičení (spinning, pilates, těhotenské a aerobní cvičení), masážní lůžko, bar a dětský koutek. Služby: Dětský koutek.

Jezdecký klub Isabel

Provoz jezdeckého klubu a sportu. Nabízíme ustájení koní, výcvik jezdců, specializujeme se na militáry a parkur. Provádíme přípravu koní ke zkouškám.

Sportovní zařízení města Jičín

Aquapark - bazény, tobogán, vířivka, sauny, pára, plavecké kurzy. Sportcentrum nabízí sportovní haly, fotbalová hřiště, atletické dráhy, kurty. Sportovní areál je vhodný pro soustředění, turnaje. Možnost ubytování v hotelu Start, restaurace.

Restaurace Corrida

Provoz restaurace s bowlingem s nabídkou mexických a italských jídel. Možnost pořádání svateb a soukromých i firemních akcí v sálu pro 90 lidí.

REHA STŘEDISKO

Nabídka rehabilitačních služeb (vodoléčba, fyz. terapie, léčebná tělesná výchova), pilates, kavitace a lymfodrenáží.

Centrum Matěják

Nové centrum pískových sportů. Plážový volejbal, házená, fotbal a mnoho dalších sportů. Služby: Dětský koutek.

Jezdecký klub Komárno - Nymburk

Provozujeme jezdecký klub s nabídkou boxového i pastevního ustájení koní a hříbat. Disponujeme výběhy, pískovým kolbištěm a jízdárnou se skokovým materiálem. Pořádáme parkurové závody.

Fitness New Start

Provozujeme fitness centrum. Nabízíme masérské služby, možnost tréninku s instruktorem a sestavení individuálního jídelníčku. Pořádáme cvičení pro ženy.

Paintball klub Jemnice

Zajistíme paintballové akce pro firmy, školy i jednotlivce. Zapůjčujeme veškeré vybavení a zajišťujeme občerstvení i ubytování. Organizujeme narozeninové oslavy.

Jezdecký klub Vlčí stopa

Jezdecký klub. Jízda na koni, parkur, výcvik koní, pravidelné a jednorázové jezdecké hodiny. Jezdecké kurzy, vyjížďky do přírody. Historický šerm a šermířský šenk.

FITNESS OÁZA

Fitness centrum si zakládá na poskytování profesionálních služeb zkušeným a přátelským personálem. Součástí fitness centra je posilovna, cardio zóna, aerobní sál s pestrým výběrem studiových lekcí. Dále možnost využití turbosolária, infrasauny. Výživové …

Jezdecká stáj Mazva Čakov o.s.

Provoz jezdecké stáje. Nabízíme ustájení koní na malé rodinné farmě, výuku jízdy na koních, vyjížďky do přírody, tábory s koňmi, příprava dítěte na ZZVJ a další.

SKI Máchovka

Provozujeme lyžařský areál. Možnost využití večerního lyžování či výuky lyžování. K dispozici je snowpark, skicrossová trať, běžecké trasy, půjčovna lyží a bot a další služby.

VÚB a.s.

V areálu je možné využívat jak kanceláří, výrobních a skladovacích prostor, tak také ubytovnu, restauraci s bowlingem a ricochetem a v neposlední řadě sportovní halu.

Gapa Centrum

Centrum nabízí bowlingu, squash a ricochet. Bowlingová herna je vybavena čtyřmi profesionálními dráhami. Ke hře squashu a richocetu je možné zapůjčit rakety a míčky, které je také možné zakoupit.

Lyžařský vlek Zbraslav u Brna

Provozujeme lyžařský vlek s převýšením 40m, úpravy sněžným skútrem.

Bowling klub

Bowlingový klub. Dvě dráhy. Možnost občerstvení, vnitřní gril. Samostatná místnost pro 35 osob.

Stáj Třebestovice

Nabízíme ustájení a výcvik koní. K dispozici je klubovna se šatnou, kuchyňka, pračka na koňské deky a boxy s vyhřívanými napáječkami. K dispozici máme také krytou halu, kruhovou jízdárnu, venkovní jízdárnu, solárium pro koně, pastviny a pískové paddocky. V …

TC Rychnov nad Kněžnou

Provozujeme pevné tenisové haly s jedním kurtem s umělou trávou.

Zdeněk Drábek

Nabídka kurzů jumpingu - cvičení zahrnující rytmické poskakování na trampolíně.

Plavecký bazén Rychnov nad Kněžnou

Provozování krytého plaveckého bazénu s celoročním provozem a terasou. K dispozici je vířivka, tobogán, dětský bazén a bar. Nabídka plavecké školy, aquafitness, plavání pro těhotné a seniory.

NK-team CZ s.r.o.

Specializujeme se na organizaci zážitkového střílení na střelnicích po celé republice. Pořádáme střílení z více jak 400 druhů zbraní pod dohledem instruktora a podle námi sestavených modulů.

Ski Club Kunštát

Provozujeme lyžařský areál s dvěma vleky. K dispozici jsou běžecké tratě a občerstvení bufetového typu.

Sporthotel Weldis, s.r.o.

Provozujeme bowlingovou hernu se čtyřmi dráhami a barem s posezením pro 40 lidí, skříňky na obuv a parkoviště u objektu.

Iveta Záleská

Posilovna a prodej doplňků výživy a sportovního oblečení.

donebes.cz

Nabízíme vyhlídkové lety balónem ve východních Čechách, let balónem pro dva, nebo také svatební let balónem. Prodáváme lety balónem jako dárek. Pro start je možné zvolit Hradec Králové, Náchod, Trutnov, Rychnov, Ústí nad Orlicí nebo třeba Jičín.

SPORTLAND Litohoř

Ubytování až pro 85 osob je možné v penzionu a ve srubových chatkách. SPORTLAND je idální pro školní výlety a sportovní organizace. Pravidelně zde pro firmy i sportovní nadšence pořádáme tenisové, fotbalové a volejbalové turnaje. Areál je hojně navštěvován …

SPORTES Svitavy, s.r.o.

Specializace na provozovaní bazénu, koupaliště, sportovní haly či kluziště. Provádění technických služeb v rozsahu údržby veřejného osvětlení, veřejné zeleně a komunikací.

Jezdecký klub Dražka

Provoz jezdeckého klubu. Pořádání dětských letních táborů. Organizování závodů.

FIT4FUN - Centrum zdravého pohybu

Centrum zdravého pohybu nabízí služby v oblasti fitness a to konkrétně ve dvou sálech, kde si klient může vybrat z různých lekcí posilovacích, tanečních, hubnoucích a jiné. Služby: Dětský koutek.

Ing. Martin Křoustek

Činnost motocyklového jezdce. Pořádání trial show. Nabídka reklamy.

Ing. Gabriel Greguš

Provozujeme fitness centrum. Organizujeme silově atletický pětiboj s názvem Ocelový muž - Ocelová žena. Nabízíme doplňkový prodej sportovní výživy a doplňků. K dispozici je bar s širokou nabídkou nejen sportovních nápojů. Nabízíme služby osobního trenéra, …

Fit Klub - Marcela Lebedinská

Poskytuji poradenství v oblasti zdravého životního stylu. Zaměřuji se na výživu (vnitřní, vnější) a zdravou detoxikaci organismu. Pracuji s analýzou skladby těla, jídelníčky na míru s odborným vedením a zákaznickým servisem. Jsem fitness instruktorka. Možnost …

Stáj NaPoli o.s.

Sdružení se zaměřuje na jezdectví a péči o zvířata. Cílem je nabídnout dětem smysluplné využití volného času, možnost zdravého pohybu a aktivit.

SASA - XL, s.r.o.

Provozujeme fitness centrum se soláriem.

Sportovní rybolov Hruškov, s.r.o.

Sportovní rybářský revír Hruškov se nachází 35 km od Prahy a má rozlohu 7 ha. Dno je mírně bahnité, místy až písčité. Hloubka v rozmezí 1,2 m až 5 m. Revír je bohatě zarybněn všemi druhy ryb a svou obsádkou uspokojí vyznavače téměř všech rybolovných technik. …

FFT Bikes o.s.

Provozujeme bike park a pořádáme soutěže.

Rybářský tábor Holín

Sportovně rybářský tábor v Českém ráji v obci Holín u Jičína. Pro kluky i holky, pro zkušené i začínající rybáře. Tábor je určen pro děti ve věku 7–17 let, které mají kladný vztah k rybám, rybolovu a přírodě. Děti se seznámí s teoretickou i praktickou výukou. …